پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنی آلوس تا ال کلاسیکو به بارسلونا فرصت داد

کد خبر : 31232  |  زمان ارسال : جمعه 15 اسفند 1393

آينده دني آلوس در بارسلونا همچنان در هاله اي از ابهام قرار دارد و با وجود اينکه اين بازيکن از 1 ژانويه آزاد است تا با باشگاه هاي خواهانش مذاکره کند، او همچنان منتظر نظر نهايي مديران بارسلونا نشسته است.
 به نظر نمی رسد مدیران بارسا هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد آلوس داشته باشند چرا که هنوز هیچ پیشنهادی برای این مهم به وی و مدیر برنامه هایش نداده اند. خانم دینورا سانتانا، همسر سابق آلوس که همچنان ایحنت او محسوب می شود، هفته گذشته در برنامه راک 1 گفت که آلوس در آستانه تمدید قرارداد با یکی از باشگاه های خواهانش است و اینکه از نیامدن پیشنهادی از سوی مدیران بارسا برای تمدید قرارداد، ناامید شده است. 

اما موندو دپورتیوو امروز به نقل از منابع نزدیک به آلوس ادعا کرد که این مدافع راست برزیلی، هرگونه تصمیم گیری نهایی در مورد جدائیش از بارسلونا را به ال کلاسیکو موکول کرده است. او تا زمان بازی با رئال مادرید(22 مارس، 2 فروردین) همچنان منتظر مدیران بارسلونا می ماند و در صورتیکه حرکتی از سوی آنها مشاهده نکرد، با باشگاه موردنظرش، قرارداد امضا خواهد کرد.

او از این کار یک هدف مهم دارد. اینکه هواداران بارسلونا بدانند که او هرگز راضی به جدایی از بارسلونا نبود و تنها پس از اطمینان پیدا کردن از عدم تمایل بارسلونا، راضی به امضای قرارداد با تیم دیگری شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.