پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : اتفاقی که ممکن است در فینال کوپا دل ری بی افتد ؟

کد خبر : 31233  |  زمان ارسال : جمعه 15 اسفند 1393

اختصاصی / کشور اسپانیا دارای دو منطقه ی خودمختار به نام های کاتالونیا و باسک است . باشگاه بارسلونا از ایالت کاتالونیا و اتلتیکو بیلبائو دیگر تیمی که راهی فینال کوپا دل ری شده است از منطقه ی خودمختار باسک .

 

کاتالونیا مدتی پیش همه پرسی غیر الزام آوری برگزار کرد که اکثریت نیز با جدایی این منطقه از اسپانیا موافق بودند . تعدادی از بازیکنان بارسلونا مانند ژاوی , مونتویا , سرجی روبرتو و .... از بارسلونا در این همه پرسی شرکت کردند .

 

در حال حاضر نیز یک رفراندوم دیگر برای 27 سپتامبر آینده برنامه ریزی شده است که جایگزین رفراندوم ماه نوامبر میشود که توسط دولت اسپانیا باطل شد .

 

در کنار تمام این پیشرفت های کاتالونیا برای جدایی از اسپانیا اما منطقه ی باسک هیچگاه چنین موفق نبوده است و وضعیت در باسک متفاوت تر از کاتالونیا می باشد چرا که آنها در باسک دوست خاندان سلطنتی هستند .

 

پس هر زمان که این دو تیم در بازی مهمی با هم مواجه میشوند میتوان انتظار رفتاری عجیب را داشت . زمانی که سرود این دو تیم خوانده میشود طرفداران هر تیم شروع به ایجاد صداهای بلند برای شنیده نشدن صدای سرود تیم مقابل میکنند .

 

خاویر تباس رئیس لیگ برتر فوتبال اسپانیا " لالیگا " گفته است تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این رفتار طرفداران انجام خواهد داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.