پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برتری مثلث بارسلونا نسبت به رئال مادرید

کد خبر : 31346  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 اسفند 1393

اختصاصی / بارسلونا روز گذشته برابر رایو وایکانو در نیوکمپ به میدان رفت . این دیدار با نتیجه شش بر یک به سود کاتالانها به پایان رسید . در این دیدار مسی هت تریک کرد و لوییس سوارز نیز دو گل از شش گل بارسلونا را وارد دروازه رایو کرد . با 5 گلی که دیروز مسی و سوارز به ثمر رساندند اکنون خط حمله ی این تیم را در موقعیت بهتری نسبت به خط حمله رئال مادرید قرار داده است . مثلث تهاجمی بارسلونا روز گذشته در غیاب نیمار بازی کرد اما بارسلونا با عبور از 53 گل مثلث تهاجمی رئال مادرید با 54 گل آمار  بهتری به ثبت رسانده است .

 

لیونل مسی در حال حاضر 41 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است و برای ششمین فصل پیاپی است که از مرز 40 گل در لباس آبی اناری ها در بازی های رسمی عبور می کند . لیونل مسی در لیگ 30 گل ، نیمار 17 گل و لوییس سوارز نیز 7 گل را وارد دروازه حریفان لالیگایی کره اند . باید به خاطر بیاوریم که سوارز نزدیک به دو ماه از همراهی بارسلونا محروم بوده است و برای بارسلونا بازی نکرده است . مثلث هجومی بارسلونا 54 گل از 76 گل این فصل بارسلونا در لالیگا را به ثمر رساندند و مثلث تهاجمی رئال مادرید 53 گل از 75 گل این فصل را برای مادریدی ها به ثبت رساندند .

 

مثلث بارسلونا تا کنون در تمامی رقابت ها ( لیگ قهرمانان ، لالیگا و کوپا دل ری ) 80 گل و مثلث هجومی رئال مادرید در تمامی رقابت ها ( لیگ قهرمانان ، لالیگا ، کوپا دل ری ، سوپر جام اسپانیا ، سوپر جام اروپا و جام باشگاه های جهان ) 72 گل را به ثمر رسانده اند . تا پیش از برگزاری دیدار با رایو وایکانو این آمار 75 به 72 به سود بارسلونا بود . در میان شش مهاجم برتر جهان در دو تیم بارسلونا و رئال مادرید لیونل مسی بهترین آمار گلزنی را در اختیار دارد . مسی 41 گل در 38 بازی برای بارسلونا به ثمر رسانده است که با میانگین 1.08 گل در رتبه نخست قرار دارد . بعد از مسی رونالدو با 1.05 ، نیمار با 0.79 ، سوارز و بنزما با 0.5 و گرث بیل با 0.39 در رده های بعدی قرار دارند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.