پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مانوئل پیگرینی : نیمه ی دوم بهتر شدیم

کد خبر : 31795  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 اسفند 1393
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از نمایش شاگردانش در نیمه دوم مسابقه برابر بارسلونا ابراز رضایت کرد.

 

به گزارش وب سایت BBC  مانوئل پیگرینی سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی که برای دومین فصل پیاپی توسط بارسلونا از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باز ماند در صحبت هایی از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم مسابقه امشب ابراز رضایت کرد.

 

"بارسا بدون شک تیم بهتر میدان و شایسته صعود به مرحله بعد بود. بازی را خوب شروع نکردیم و در مهار مسی کاملا ناموفق بودیم، اما در نیمه دوم پیشرفت خوبی داشتیم و موقعیت هایی را بر روی دروازه خلق کردیم.

 

"در مسابقه امشب باید دو گل را به ثمر می رساندیم و اگر پنالتی سرجیو به گل تبدیل می شد شانس این را داشتیم که در 15 دقیقه پایانی به مسابقه بازگردیم، اما متاسفانه این موقعیت را نیز از دست دادیم.  نیمکت نشینی ژکو و تغییر سیستم؟ ما در چهار بازی اخیر با چهار سیستم و ترکیب متفاوت به مصاف بارسا رفتیم پس گمان می کنم که مشکل مان در این بازی ها عملکرد کل تیم بود نه سیستم و ترکیب اولیه. تفاوت بازی برابر بایرن و بارسلونا: تفاوت دو تیم در وجود لیونل مسی است. او هر گاه که صاحبت توپ می شود تعادل بازی و دفاع تیم حریف را به ریخته و کار را برای بازیکنان مقابل خود دشوار می سازد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.