پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کاکا: من از مسی و رونالدو بهتر بودم

کد خبر : 31999  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 فروردین 1394

کاکا تاکید کرد در روزهای اوج از رونالدو فوق ستاره تیم رئال و مسی سوپر استار تیم بارسا بهتر بوده است.

 

این هافبک برزیلی سال ۲۰۰۷ بعد از سپری کردن فصلی درخشان در آث میلان از رونالدو و مسی سبقت گرفت و به عنوان بهترین بازیکن سال معرفی شد و این خود بزرگترین افتخار دوران حرفه ای او محسوب می‌شود.

 

کاکا در مصاحبه با دیلی میل گفت: ” آن سال در رقابت با مسی و رونالدو من به‌عنوان بهترین بازیکن سال معرفی شدم. گرچه اکنون آنها هرساله برنده این جایزه می‎شوند اما بالاخره توانستم یک سال در رقابت با آنها من نیز این جایزه را کسب کنم. چون رقبای من بسیار حرفه ای و سرسخت بودند، این برای من خیلی مهم است. و از این بابت بسیار خوشحالم.” این بازیکن ۳۲ ساله که طی سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در رئال کنار رونالدو بازی کرده است ، معتقد است با بازی در کنار هم در سانتیاگو برنابئو به پیشرفت یکدیگر بسیار کمک کرده اند.

 

وی در این رابطه گفت: ” هم تیمی رونالدو بودن برای هر کسی یک افتخار است. من از کریستیانو چیزهای زیادی یاد گرفتم. می‌دیدم که هر روز چقدر سخت و با پشتکار فراوان تمرین و بازی می‌کند. ما خارج از زمین دوستان بسیار خوبی برای هم بودیم. و هنوز با هم دوست هستیم. و خیلی خوشحالم که بار دیگر جایزه توپ طلا به رونالدو رسید. رونالدو بازیکن فوق العاده ای است.”

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.