پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دکو ؛ مسی در بارسا خوشحال است

کد خبر : 32003  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 فروردین 1394

اختصاصی بارسا نیوز | هافبک پرتقالی سابق بارسلونا ال کلاسیکوی روز یک شنبه شب را از ورزشگاه نیوکمپ مشاهده میکرده و در مورد این بازی مصاحبه با وب سایت باشگاه داشته است.

 

هافبک های بارسلونا؟

این واقعا برای بارسلونا مهم است که بازیکنانی همچون ژاوی و اینیستا دارد که میتوانند در هر بازی به تیم کمک کنند و در کنترل بازی و نگه داشتن توپ خیلی برای بارسا مفید هستند،راکیتیچ و رافینیا هم نشان دادند که هافبک های بزرگی هستند و میتوانند به تیم کمک های زیادی کنند.

 

مثلث تهاجمی MSN؟

این مثلث از 3 تن از بهترین بازیکنان جهان تشکیل شده است،نیمار در این تیم به خوبی میدرخشد وی پس از پشت سرگذاشتن آن مصدومیت خطرناک یک سال خوب را پشت سر گذاشته است،در کنار آن ها سوارز قرار دارد که پس از پشت سر گذاشتن آن محرومیت سنگین دوباره به روز های اوجش نزدیک شده است و در ال کلاسیکو هم گل برتری را زد،حضور لئو مسی در این مثلث به تیم و دیگر بازیکنان بارسا انگیزه و اعتماد به نفس میدهد آن ها به خوبی در کنار هم کار میکنند این هماهنگی برای حریفان بارسا خطرناک است و این خیلی خوب است که لئو مسی در بارسا خوشحال است.

 

آرزو هایت برای باشگاه بارسلونا؟

من امیدوارم باشگاه بارسلونا همیشه موفق باشد،آرزوی من این است که بارسا لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند،قهرمانی در لیگ قهرمانان دست آورد بسیار بزرگی است.

 

ال کلاسیکو؟

نتیجه این ال کلاسیکو عادلانه بود،اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده این اختلاف 4 امتیازی خیلی برای بارسا خوب است اما باید در تمام مسابقات پیروز شود تا در آخر قهرمان شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.