سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عکس / مسیِ «معلم جغرافیا» سوژه طنزپردازی کاربران اینترنتی شد

کد خبر : 32013  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 فروردین 1394

گروهی از بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در رختکن این تیم کنار یکدیگر عکس یادگاری با ظاهری متفاوت از ظاهر همیشگی‌شان انداخته‌اند که در میان آنها ظاهر و تیپ لیونل مسی، ستاره آرژانتینی خط حمله آبی‌واناری‌ها بیشتر به چشم کاربران اینترنتی آمده و مورد تمسخر قرار گرفته و در این بین توصیف‌های جالبی برای نحوه لباس پوشیدن دارنده چهار توپ طلای فرانس فوتبال و فیفا صورت گرفته است.



یکی از کاربران در خصوص عکس یادگاری ستاره‌های بارسلونا که در آن لیونل مسی، آدریانو کوریا، دنی آلوز، نیمار و رافینیا حضور دارند، نوشته است: مسی شاید بهترین بازیکن دنیا باشد اما امشب مانند یک معلم جغرافیا تیپ زده است.



کاربر دیگری درباره ظاهر مسی اینگونه نظر داده است: مسی مانند پدری است که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارد و به تازگی با برنده مسابقه استعدادیابی اسپانیا در سال 2008 ملاقات کرده است.



یکی دیگر از کاربران خلاقیت بیشتری به خرج داده و از زبان خود مسی اینگونه نوشته است: سلام. من لیونل مسی هستم. شما گفتید که با رمز ورودتان مشکل داشتید؟



تیپ مسی را یکی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی اینگونه توصیف کرده است: مسی مانند پدر 44 ساله‌ای است که یک هیوندا می‌راند و موهایش را به سبک معلم‌ها کوتاه کرده است اما به هر حال او مسی است پس مشکلی نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.