پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داوید ویا: صحبت های ویسنته دل بوسکه مایه افتخار است؛ ژاوی هرناندز در هر لیگی موفق خواهد شد

کد خبر : 32046  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 فروردین 1394

برترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی از احتمال بازگشت دوباره به اردوی لاروخا ابراز خوشحالی کرد.


به گزارش وب سایت  AS  داوید ویا مهاجم سابق باشگاه های بارسلونا، اتلتیکو مادرید و والنسیا که در این فصل به عنوان کاپیتان در تیم فوتبال نیویورک سیتی  ایالات متحده توپ می زدند در مصاحبه ای نسبت به صحبت های ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پیرامون احتمال دعوت دوباره از این مهاجم با تجربه واکنش نشان داد.

 

شنیدن این که هنوز در برنامه های ویسنته دل بوسکه جای دارم واقعا مایه افتخار است.


وی سپس پیرامون به ثمر رساندن اولین گل تاریخ تیم تازه تاسیس نیویورک سیتی و همچنین احتمال پیوستن ژاوی هرناندز به این تیم نیز گفت:

لحظه فوق العاده ای بود زیرا که وقتی در آینده مردم پیرامون این باشگاه صحبت می کنند به یاد خواهند آورد که گل اول تاریخ این تیم را من به ثمر رسانده ام. آن گل به طور حتم یکی از مهمترین گل های دوران بازیگری ام در این سال ها بود.


ژاوی هرناندز؟ او در هر لیگی در هر جای جهان می تواند موفق باشد. او یک بازیکن بی نظیر و یک دوست صمیمی برای من است. ما در گذشته پیرامون این موضوع صحبت کردیم، اما او در حال حاضر در بارسلونا است و گمان می کنم که هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. من نمی خواهم که باعث جدایی زودهنگام او از بارسا شوم و اگر توصیه یا نصیحتی به او پیرامون آمدن به اینجا بکنم مطمئن باشید که بین خودمان باقی خواهد ماند و رسانه ای نخواهد شد.


گفتنی است ال گواخه فوتبال جهان در صورت تنها سه بازی دیگر برای شاگردان ویسنته دل بوسکه به رکورد حضور در 100 بازی ملی خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.