سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آندرس اینیستا: ایسکو استعداد بی نظیری است؛ از کار با لوئیز انریکه بسیار خوشحالیم

کد خبر : 32047  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 فروردین 1394

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی فوق ستاره باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا را در آستانه دیدار شاگردان ویسنته دل بوسکه برابر تیم ملی اوکراین به نقل از وب سایت AS مرور می کنیم.


شباهت ها و تفاوت های لوئیز انریکه و پپ گواردیولا:

آن ها کاملا متفاوت هستند اما نکته مشترک شان این است که هر دو در تمام 24 ساعت روز فقط و فقط به فوتبال فکر می کنند. آن ها همواره به دنبال راهی برای پیشرفت و بهتر شدن است. ما با گواردیولا دوران فوق العاده ای داشتیم و حالااز حضور انریکه و عملکرد مان تا بدین جای فصل نیز بسیار خوشحالیم.

 

ایسکو را به عنوان جانشین خود در تیم ملی اسپانیا در نظر می گیرید؟

من بارها گفته ام که او با توجه به سن و سال کمش نشان داده ه چه استعداد بی نظیری است. او در سطح بسیار بالایی برای رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا فوتبال بازی می کند. او هنوز بسیار جوان است و مطمئنا آینده بسیار درخشانی را در پیش خواهد داشت.

 

وضعیت نه چندان مساعد ایکر کاسیاس در رئال مادرید را چگونه ارزیابی می کنید؟

او بازیکنی است که به تمام افتخارات ممکن در دنیای فوتبال رسیده است. من از دور شاهد این جریانات بودم و باید بگویم اتفاقات چند وقت اخیر واقعا مرا ناراحت کرد.

 

بازی فینال کوپا دل ری سرانجام در استادیوم نیوکمپ برگزار خواهد شد

 

از این تصمیم خوشحال شدم. نیوکمپ استادیوم فوق العاده ای است و در صورت قهرمانی مان شب زیبایی را در آن جا خواهیم داشت. بازی فینال کوپا همواره یک مسابقه ویژه است و امیدوارم که هواداران هر دو تیم از حضور در آن لذت ببرند.

 

مسئولان رئال مادرید حاضر نشدند تا میزبانی این مسابقه را قبول کنند.

 

تصمیم آن ها منطقی و برایم قابل درک است. این که ببینید حریف سنتی تان در استادیوم شما جشن قهرمانی بگیرد، اتفاق جالبی نیست. از نظر من برای پایان دادن به این بحث ها بهتر است که پیش از آغاز فصل و رقابت ها محل برگزاری فینال مشخص شود.

 

احتمال دارد که سرود ملی اسپانیا در این مسابقه با سوت های انتقادی رو به رو شود

 

من این را دوست ندارم. همواره گفته ام که علاقه دارم مردم برای تماشای فوتبال به استادیوم بیایند و از حضورشان در ورزشگاه ها لذت ببرند.

 

برخورد رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به معنای حذف یکی از رقبای شما در مسیر قهرمانی است.

 

در حال حاضر مهم ترین نکته این است که سوای آن بازی خود ما بتوانیم به نیمه نهایی برسیم. پاریسن ژرمن در مسابقه برابر چلسی نشان داد که چه تیم قدرتمندی است. من واقعا هیچ ایده ای پیرامون بازی رئال - اتلتیکو ندارم زیرا که تمرکز بازیکنان و من کاملا بر آزمون دشوار خودمان معطوف شده است.

 

احتمال برگزاری فینال رویایی بایرن مونیخ - بارسلونا:

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خواهد شد، اما مسلما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همواره یک اتفاق رویایی و لذت بخش است.

 

رابطه خوب بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید و تاثیر مورینیو و گواردیولا بر حواشی سال های گذشته:

اتفاقاتی که در چند سال گذشته افتاد، طبیعی نبود. همه ما از جمله بازیکنان و مربیان اشتباهاتی داشتیم که باعث وخیم تر شدن شرایط شد. در آن فصل رقابت بسیار شدیدی بین دو تیم بود و هر دو تیم برای رسیدن به قهرمانی بسیار با انگیزه بودند و این فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد، اما مهم این است که در حال حاضر شرایط ایده آل است و در ال کلاسیکو این هفته دیدیم که روابط بازیکنان بسیار مثبت است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.