پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار در میان 5 گلزن برتر تاریخ برزیل

کد خبر : 32108  |  زمان ارسال : شنبه 8 فروردین 1394

اختصاصی / پنجشنبه شبی که گذشت مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا موفق شد تا برای 43 بار در لباس تیم ملی برزیل گلزنی کند . نیمار اکنون در این سن و سال راه خود را در میان 5 گلزن برتر تاریخ برزیل باز کرده است . نیمار در حال حاضر با 43 گل زده در کنار جرزینیو و روبرتو ریولینو در جایگاه پنجم گلزنان برتر تیم ملی برزیل قرار گرفته است .

البته این نکته نیز حائز اهمیت است که نیمار نسبت به دو بازیکن ذکر شده بازی های کمتری را برای رسیدن به این آمار گلزنی پشت سر گذاشته است . نیمار در 61 بازی ملی این آمار خارق العاده را از خود بجای گذاشته در حالیکه جرزینیو با 101 و ریولینو با 120 بازی به این تعداد گل رسیده اند .

اهداف بعدی نیمار جونیور در حال حاضر روماریو با 56 گل زده در 74 بازی ( جایگاه چهارم ) و سپس زیکو با 66 گل در 88 بازی می باشد . رونالدو نازاریو نیز 67 گل در 105 بازی برای برزیل به ثمر رسانده اند . در رتبه نخست این فهرست نیز پله با 95 گل حضور دارد . این تعداد گلی است که پله در کل دوران حضورش با تعداد بازی های بیشتر به ثبت رسانده است و در صورتی که نیمار 23 ساله به همین روند گلزنی ادامه دهد می تواند رکورد وی را نیز از آن خود کند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.