پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تساوی بارسلونای بی در خانه

کد خبر : 32143  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 فروردین 1394

اختصاصی / تیم های فوتبال بارسلونای بی و تنریف امشب از ساعت 21:30 در بارسلون به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-2 پایان رسید . بارسلونای بی در این دیدار تعدادی از مهره های کلیدی خود از جمله مونیر ، سمپر و آلن هلیلویچ را به علت حضور در تیم های ملی کشورهایشان در اختیار نداشت . شاگردان وینیالز با این برد 29 امتیازی شدند و در همان رده بیست و یکم قرار گرفتند . این دیدار لحظاتی قبل به پایان رسید .

 

شرح گل ها و موقعیت ها :

 

دقیقه 3 – روی حرکت خوب از آداما ترائوره و ارسال وی به دهانه دروازه دونگو موفق شد این توپ را وارد دروازه تنریف کند و بارسلونا را یک بر صف پیش بیاندازد .

 

دقیقه 13 _ دیگو ایفران روی غفلت مدافعین بارسلونا در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در مصافی تک به تک توپ را به زیر طاق دروازه بارسلونا رساند و حساب کار را یک بر یک مساوی کرد .

 

دقیقه 23 _ پاس خوان کامارا در آستانه محوطه جریمه به الخاندرو گریمالدو رسید و این بازیکن با حرکتی پا به توپ خوب موفق شد از مدافع پیش روی خود یک پنالتی را بگیرد .

 

دقیقه 24_ پاتریک موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه تنریف را باز کرده و حساب کار را دو بر یک به سود بارسلونا کند . علیرغم اینکه دروازه بان جهت توپ را تشخیص داد اما ضربه ی پاتریک به سمت راست دروازه آنچنان محکم بود که دروازه بان نتوانست آن را مهار کند .

 

دقیقه 34 _ تکلی بی مورد و خشن در میانه میدان از سوی جان ماری دونگو سبب شد تا داور کارت قرمز مستقیم را به وی نشان دهد و او را از زمین بازی اخراج کند تا بارسلونا در حدود 60 دقیقه باقی مانده را 10 نفره بازی کند .

 

دقیقه 57 _ لوکاس در تیم بارسلونا جایگزین خوان کامارا شد

 

دقیقه 60 _ ارسال بازیکنان تنریف بر روی دروازه بارسلونا سبب شد تا ماکسی دروازه بارسلونا را باز کند و کار را به تساوی بکشد .

 

دقیقه 79 _ ماکسی رولان به جای ساندرو رامیرز برای بارسلونا وارد میدان شد

 

دقیقه 85 _ خوان رومن جایگزین الخاندرو گریمالدو در ترکیب بارسلونا شد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.