پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راز ماندن لیونل مسی در اردوی آرژانتین

کد خبر : 32197  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 فروردین 1394

هیجان زیادی حول محور حضور لیونل مسی در آمریکا به همراه تیم ملی آرژانتین شکل گرفته اما او نتوانسته در جایی که معمولا هیجان می آفریند یعنی درون زمین کاری بکند.

 

او برابر السالوادور بازی نکرد و بعید است در بازی امشب تیمش برابر اکوادور هم به میدان برود. به هر حال او تیم خراردو مارتینو را همراهی می کند، چرا؟ حتی رسانه‌های آرژانتینی هم از این قضیه ابراز شگفتی‌ کرده‌اند.

 

فوق ستاره شماره 10 بارسا پای راستش دچار تورم شده که در جریان برد برابر رئال مادرید پیش آمد. اما تاتا مارتینو او را با بقیه بازیکنانی که دعوت کرده در اردو نگه داشته چون می خواهد تیمش را برای کوپا آمه‌ریکای سه ماه دیگر در شیلی آماده کند.

 

مربی بارسا هم می خواهد ایده‌هایش را به تیم القا کند و هم اینکه جو دوستانه‌ای را بر اردو حاکم کند و به همین دلیل است که مسی به عنوان یکی از اعضای ارشد تیم در اردو مانده است.

 

بازیکنان تیم‌های ملی فرصت زیادی برای کنار هم بودن پیدا نمی کنند بنابراین خیلی مهم است که وقتی این فرصت پیش می آید از آن به بهترین شکل استفاده شود. بنابراین اگر حتی مسی برابر اکواردو بازی نکند اما زودتر از موعد به بارسلونا بر نمی گردد. آرژانتین از حضور او بهره می برد، او کسی است که همه می خواهند بازی‌اش را ببینند و می تواند به تیم کشورش کمک کند به رویاهایش برسد.

 

روز گذشته از اردوی آرژانتین خبر رسید که مسی هنوز درد دارد و به تنهایی تمرین کرده البته این به خودی خود خبر خوبی است که مسی تمرین کرده و مصدومیتش چندان جدی نیست هرچند احتمال بازی کردن او در بازی بامداد فردا در نیوجرسی زیاد نیست اما لوییس انریکه مربی بارسلونا امیدوار است مصدومیت ستاره تیمش جدی نباشد و بتواند در بازی سخت یکشنبه برابر سلتاویگو، در ترکیب صدرنشین لالیگا بازی کند.

 

خراردو مارتینو درباره ستاره 27 ساله تیمش گفت: «او برای سومین روز متوالی نتوانست کفش‌های خودش را بپوشد. ما درک می کنیم که هواداران می خواهند او را ببینند اما واقعا شرایطش را نداشت. لئو همیشه می خواهد بازی کند و ما تا آخرین دقیقه قبل از بازی صبر می کنیم هرچند درباره او ریسک نخواهیم کرد، اگر وضعیتش همینطور باشد سه شنبه بازی نمی کند.»

 

مسی روز دوشنبه در اینستاگرام از فدریکو مانکوئلو هم‌تیمی جدیدش که در نخستین بازی ملی دروازه السالوادور را باز کرد، استقبال کرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.