پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عکس / 6 مدافع راست موردنظر بارسلونا

کد خبر : 32236  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 فروردین 1394

وضعیت دنی آلوس در بارسلونا هر روز مبهم تر از دیروز می شود و این بازیکن که ژوئن امسال قراردادش با بارسلونا به اتمام خواهد رسید، هنوز وضعیت آینده خود را به روشنی مشخص نکرده است. مونتویا و داگلاس، دیگر مدافعان راست بارسا نیز نتوانسته اند انتظارات را برآورده سازند و به همه این دلایل، بارسلونا قصد خرید یک مدافع راست جدید دارد.

 

پس از قطعی شدن پیوستن دانیلو به رئال مادرید، گزینه اصلی خرید بارسا در منطقه راست دفاعی، از دسترس این تیم خارج شد و به ادعای موندو دپورتیوو، حالا 6 گزینه دیگر مدنظر بارسلونا قرار دارند.

 

فابینیو، بازیکن موناکو که سابقه حضور در رئال مادرید مورینیو را نیز دارد، دارمیان، ملی پوش ایتالیایی باشگاه تورینو، ماریو، مدافع راست باشگاه ویارئال، پیژچک، مدافع راست لهستانی باشگاه بروسیا دورتموند، آئوریه، مدافع راست باشگاه پی اس جی که البته ذخیره فان در فیل است و فابیان جانسون، مدافع راست 27 ساله آمریکایی باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ، این شانس را دارند تا در نقل و انتقالات تابستانی با بارسلونا پیش قرارداد امضا کرده و سپس با اتمام محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن، از ژانویه 2016 بتوانند برای این باشگاه به میدان بروند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.