پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باشگاه بارسلونا درگذشت حجت‌الاسلامی را تسلیت گفت

کد خبر : 32241  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 فروردین 1394

باشگاه بارسلونا درگذشت خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم را تسلیت گفت. به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، باشگاه بارسلونای اسپانیا با ارسال ایمیلی به خبرگزاری تسنیم درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار این خبرگزاری را در سانحه سقوط هواپیمای A320 تسلیت گفت و ابراز همدردی کرد.

 

پرواز شماره 9525 خطوط هوایی ژرمن وینگز روز سه‌شنبه هفته گذشته در حالی که از بارسلونا به‌‌مقصد دوسلدورف آلمان پرواز می‌کرد در کوه‌های آلپ سقوط کرد و 150 نفر شامل 144 مسافر و 6 خدمه‌ جان خود را از دست دادند. نام میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی از خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز میان قربانیان و جان‌باختگان این حادثه دلخراش بود.

 

در ایمیل ارسالی باشگاه بارسلونا آمده است:

 

" اجازه بدهید از جانب دپارتمان ارتباطات باشگاه بارسلونا صمیمانه‌ترین تسلیت خود را بابت از دست دادن میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار شما اعلام کنم. همچنین قدردان شما می‌شوم اگر این ابراز همدردی من را هم به خانواده و دوستان او برسانید."

 

" ما می‌دانیم که چند روز پیش از این حادثه تلخ سقوط هواپیمای ژرمن‌وینگز در کوه‌های آلپ، میلاد حجت‌الاسلامی در نیوکمپ بوده و بازی بارسلونا برابر رئال‌مادرید در چارچوب مسابقات لالیگا را تماشا کرده است. در این لحظات دشوار ما در خدمت شما هستیم تا هر کاری که از دست‌مان بر می‌آید برای‌تان انجام دهیم. "

 

با دورود فراوان

آلبرت مونتاگیوت، مدیر ارتباطات باشگاه بارسلونا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.