پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پدرو: جدا شدن از بارسا فقط در صورت کم بازی کردن منطقی است

کد خبر : 32255  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 فروردین 1394
پدرو در جواب به شایعات ترک بارسلونا، این موضوع را فقط به دلیل کم بازی کردن منطقی خواند.

 

بنا به گزارش Goal، مسی، سوارز و نیمار به عنوان بازیکنان اصلی لوئیز انریکه در تیم جا افتاده اند. این موضوع سبب شده که پدرو به یک نیمکت نشین همیشگی تبدیل شود، که فقط توانسته از اول فصل، 12 بازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. شایعاتی مبنی بر علاقه تیم های لیگ جزیره به پدرو وجود دارد، که نظر او در این مورد این است که ترک بارسا فقط برای کم بازی کردن، منطقی می باشد.

 

او در این باره به Al Primer Toque گفت: "زمانی که خیلی کم در ترکیب اصلی قرار می گیری، مطمئناً احساس می کنی که بازیکن مهمی برای تیمت نیستی. این مسئله برای همه بازیکنان یکسان است. وقتی در بازی مهمی در ترکیب اصلی قرار نمی گیرید، وضعیت سختی می باشد. حرف های زیادی زده شده است، ولی من در این شرایط سخت نیز آرام هستم.

 

اگر چه پدرو در حال حاضر بر روی قهرمانی در لالیگا تمرکز دارد. در جایی که بارسا در صدر قرار دارد و رئال نیز به دنبال بازگشت به صدر در حال جنگیدن است. همچنین بارسا در چمپیونز لیگ در نیمه نهایی به مصاف پی اس جی خواهد رفت. بارسا از طرفی دیگر یک فینال کوپا دل ری نیز در دست دارد، که در فینال با اتلتیک بیلبائو بازی خواهد کرد.

 

او صحبت خود را ادامه داد و گفت: "تنها چیزی که حالا مهم می باشد، آرام بودن و تمام کردن فصل به خوبی است. امیدوارم برای تیم در این راه مفید باشم. فعلاً نه من و نه باشگاه برای موضوع خاصی تصمیم نگرفته ایم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.