پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ : اصلا دوست ندارم به بایرن برخورد کنیم

کد خبر : 32754  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 فروردین 1394

هافبک کروات باشگاه بارسلونا اظهار امیدواری کرد تا در صورت صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، با بایرن مونیخ روبرو نشوند.

 

بارسلونا امشب از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در دیداری حساس در پاریس، به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. یکی از مهره های تعیین کننده در ترکیب بارسا، راکیتیچ است که تابستان گذشته از سویا به این تیم منتقل شد و به خوبی نیز توانسته ارزش هایش را در ترکیب بارسا نشان دهد.

 


این هافبک ارزشمند در گفتگو با اشپورت بیلد گفت:" وقتی به بارسلونا آمدم، تصمیم گرفتم پیراهن شماره 4 را بپوشم . دلیل این کار، علاقه ام به گواردیولا بود؛ هرچند که سبک بازی ما با یکدیگر متفاوت است. گواردیولا ردپای فراوانی از خود در بارسلونا به جای گذاشته و همچنان همه، ما را با تیم او مقایسه می کنند. موفقیت های او در بارسا و بایرن نشان می دهد که چه مربی بزرگی است."

راکیتیچ سپس به تمجید از مسی و اینیستا پرداخت و گفت:" مسی واینیستا کیفیت فوق العاده ای دارند. من هرگز نمی توانم مثل مسی شوت بزنم و یا مثل اینیستا پاس بدهم. خیلی ساده است؛ دوست دارم ایوان راکیتیچ بارسلونا باشم و چند سال بعد همه از من به نیکی یاد کنند."

 


راکیتیچ که سابقه بازی در شالکه را در کارنامه دارد،در مورد احتمال برخورد با بایرن و دوست قدیمی اش نویر در لیگ قهرمانان گفت:" هنوز مشخص نیست که ما و بایرن به دور بعد صعود کنیم. با این حال هرگز دوست ندارم به بایرن برخورد کنیم. با نویر همچنان در ارتباطم و برخی مواقع به هم پیامک می زنیم."

 


هافبک کروات بارسا در مورد پاری سن ژرمن نیز گفت:" آنها یک تیم قدرتمند هستند. نه تنها سبک بازیشان بالاست و تاکتیک های متنوعی دارند که بازیکنان خطرناک و تاثیرگذاری نیز در این تیم بازی می کنند. در مرحله گروهی با آنها روبرو شدیم و شناخت خوبی از یکدیگر داریم. مصاف دشواری خواهد شد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.