پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آزمون دشوار بارسلونا در خانه / رئال به صدر می‌رسد ؟

کد خبر : 32837  |  زمان ارسال : جمعه 28 فروردین 1394

رئالی‌ها فردا (شنبه) در حالی برابر مالاگا به میدان می‌روند که منتظر توقف بارسلونا برابر والنسیا خواهند بود.

به گزارش وبسایت نود ،هفته‌ سی و دوم لیگای اسپانیا فردا (شنبه) در حالی برگزار می‌شود که هر دو دیدار مهم هفته‌ همان روز شنبه برگزار خواهد شد.

 

در حالی که بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند، کورس این دو تیم برای قهرمانی هیجان زیادی به رقابت‌های این فصل لیگای اسپانیا داده است.

 

پس از آن که بارسلونا در بازی برابر سویا دو امتیاز حساس را از دست داد و رئال مادرید با سه گل ایبار را از پیش‌رو برداشت، اختلاف دو تیم در صدر جدول به تنها دو امتیاز کاهش یافت. حالا رئالی‌ها امیدوار هستند با توقف دوباره بارسلونا بار دیگر به صدر جدول برسند.

 

* بارسلونا - والنسیا

 

یکی از حساس‌ترین دیدارهای بارسلونا در این فصل لیگا برابر والنسیا تیم چهارم جدول خواهد بود. شاگردان لوئیس انریکه که با برتری سه بر یک برابر پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من روحیه گرفتند باید در این دیدار خانگی هر طور که شده به پیروزی برسند، چرا که کسب یک تساوی باعث از دست رفتن صدر جدول خواهد شد.

 

بارسایی‌ها برابر نماینده فرانسه آندرس اینیستا، ها‌فبک طراح خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند و بعید به نظر می‌رسد اینیستا بتواند مقابل والنسیا به میدان برود، هر چند که حساسیت بالای مسابقه شاید باعث خواهد شد که انریکه دست به ریسک بزند و ها‌فبک پا به سن گذاشته خود را از ابتدا در ترکیب ثابت قرار دهد.

 

والنسیا در این فصل شرایط خوبی داشته و هفته‌ گذشته موفق شد در یک دیدار کاملا برتر با سه گل لوانته را در داربی شهر والنسیا از پیش‌رو بردارد. خبر خوش برای "خفاش‌های" فوتبال اسپانیا این است که پاکو آلکاسر، مهاجم جوان و گلزن این تیم به روزهای خوبش بازگشته و می‌تواند بار دیگر وظیفه گلزنی تیمش را بر دوش بکشد، اما از طرف مقابل مثلث خط حمله بارسلونا یعنی مسی، سوآرس و نیمار نیز شرایط خوبی پیدا کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید والنسیا برای رئال مادرید خواهد جنگید و بارسلونا را متوقف خواهد کرد یا خیر؟ البته این دیدار برای خود والنسیا از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که این تیم رقابت سختی با سویا برای کسب رتبه چهارم لیگا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

 

* رئال مادرید - مالاگا

 

شاگردان کارلو آنچلوتی پس از دو پیروزی پر گل در حال حاضر به دو امتیازی بارسلونا در صدر جدول رسیده‌اند و فردا تمام نگاهشان به ورزشگاه نوکمپ خواهد بود تا منتظر خبر توقف بارسا برابر والنسیا باشند. البته آنها باید به سه امتیاز بازی خودشان نیز فکر کنند.

 

رئال حق هیچ گونه اشتباهی ندارد و باید در دیدار فردا سه امتیاز مسابقه را کسب کند. آنها هفته‌ گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید همشهری خود در ورزشگاه ویسنته کالدرون به تساوی صفر بر صفر رسید.

 

کریستیانو رونالدو که با 38 گل زده در لیگا در صدر جدول گلزنان قرار دارد، فردا امید اصلی آنچلوتی برای این دیدار خواهد بود. رئالی‌ها مشکل خاصی برای بازی با مالاگا ندارند و تمام بازیکنانشان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

 

** برنامه بازی‌ها

 

جمعه 28 فروردین

 

* لوانته - اسپانیول

 

شنبه 29 فروردین

 

* بارسلونا - والنسیا

 

* لاکرونیا - اتلتیکومادرید

 

* رئال مادرید - مالاگا

 

 

یکشنبه سی‌ام فروردین

 

* اتلتیک‌بیلبائو - ختافه

 

* رایو وایکانو - آلمریا

 

* گرانادا - سویا

 

* ویارئال - کوردوبا

 

* ایبار - سلتاویگو

 

دوشنبه سی و یکم فروردین

 

* الچه - سوسیداد

 

در جدول رده‌بندی بارسلونا با 75 امتیاز در صدر قرار دارد. رئال مادرید با 73 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است و اتلتیکومادرید با 66 امتیاز سوم است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.