پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی ؛ بارسلونا - والنسیا

کد خبر : 32848  |  زمان ارسال : جمعه 28 فروردین 1394

اختصاصی / بارسلونا در راه رسیدن به قهرمانی باید فردا با میزبانی در مقابل والنسیا، آزمونی سخت را پشت سر بگذارد. شاگردان لوئیز انریکه هفته گذشته در حالی که دو گل پیش افتاده بودند، با نتیجه 2-2 مقابل سویا متوقف شدند و این بدان معناست که اکنون رئال مادرید با اختلاف 2 امتیاز پشت سر آنها در جایگاه دوم ایستاده است. چهارشنبه شب آنها با نمایش درخشان لوئیز سوارز و کسب پیروزی 3-1 مقابل پاری سن ژرمن، به روند شکست ناپذیری خود در لیگ قهرمانان بازگشتند.

بازگشت آنها به مسابقات داخلی لیگ آزمونی سخت در مقابل والنسیا است که اکنون  با قرار داشتن در رده چهارم شانس حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در سال بعد دارد. در رویارویی فصل گذشته این دو تیم، تیم مهمان(والنسیا) در بازی ای که جوردی آلبا از زمین مسابقه اخراج شد، با گل های دنی پارخو، پابلو پیاتی و فرانسیسکو آلکاسر در مقابل دو گل الکسیس سانچز و لیونل مسی با نتیجه 3-2 به برتری رسید. غول های کاتالان با از دست دادن این سه امتیاز در نهایت عنوان قهرمانی را از دست داند و اکنون انگیزه بالایی دارند تا امسال در مقابل والنسیا آن شکست را جبران کنند.

جرارد پیکه، مدافع میانی بارسا سیصدمین حضورش با پیراهن بارسا را تجربه کرد و از هم تیمی هایش خواست تا بر روی باقی رقابت ها تمرکز داشته باشند؛ جایی که آنها می توانند با قهرمانی در کوپا دل ری به طور بالقوه پایان باشکوهی را در انتهای فصل رقم بزنند. پیکه گفت:«ما به خوبی می دانیم که داشتن شانس قهرمانی در هر سه جام تا چه اندازه سخت است اما باید مقابل شنبه مقابل والنسیا به میدان برویم. ادامه راه بسیار سخت است اما این چالشی است که باید با آن مواجه شویم».

با توجه به قرار گرفتن سویا در جایگاه پنجم جدول، والنسیا توانست با کسب پیروزی 3-0 مقابل لوانته اختلاف خود را با این تیم بیشتر کند. آلکاسر گل اول را به ثمر رساند و دو گل دیگر توسط فقولی و نگردو، والنسیا را به فاصله یک امتیازی با اتلتیکو، مدافع عنوان قهرمانی، رساند.

حضور آندرس اینیستا، هافبک بارسا که در بازی مقابل پاری سن ژرمن از زمین خارج شد، در هاله ای از ابهام قرار دارد. سایت رسمی باشگاه تصدیق کرد که ستاره اسپانیایی از ناحیه لگن دچار کبودی شدیدی است.

حضور انزو پرز(مصدومیت ران) و پیاتی(همسترینگ) در این بازی مشخص نیست در حالی که خوزه لوئیس گایا پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت همسترینگ به تمرینات والنسیا بازگشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.