پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقایسه مثلثهای تهاجمی بارسا - رئال ؛ ام اس ان 91- 88 بی بی سی

کد خبر : 32853  |  زمان ارسال : جمعه 28 فروردین 1394

مثلث خط حمله بارسلونا تاکنون در این فصل 91 گل در رقابت های مختلف به ثمر رسانده و تنها 9 گل دیگر با رسیدن به مرز صد گل فاصله دارد. این در شرایطی است که تعداد گل های زده بیل، بنزما و رونادو 88 گل است.

 

به نقل از گل، لوئیز سوارز که ابتدای فصل را از دست داده بود، این روزها بسیار خوب کار می کند و مهاجمی قابل اعتماد برای بارسایی ها به شمار می رود. نیمار هم این فصل بسیار جا افتاده تر و بهتر از فصل قبل کار کرده است. لیونل مسی هم که مانند فصل های گذشته بهترین مهاجم و موتور محرکه خط حمله بارسلونا است.

 

نتیجه اتحاد این سه مهاجم یک آمار گلزنی خیره کننده است که می تواند رکورد بیشترین گل زده خط حمله باشگاه بارسلونا را بشکند. این سه مهاجم آرژانتینی، برزیلی و اروگوئه ای در صورت رسیدن بارسلونا به نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان 12 بازی فرصت دارند تا رکورد گل های زده خود در این فصل را به عدد 100 یا بیشتر برسانند و یک رکورد به نام خود در تاریخ باشگاه بارسلونا ثبت کنند.

 

بهترین عملکرد مثلث های هجومی بارسا به فصل 2009-2008 بازمی گردد. آن مثلث متشکل از لیونل مسی، تیری آنری و ساموئل اتوئو بود که نهایتا توانستند 100 گل در فصل به ثمر برسانند تا بهترین رکورد گلزنی بارسلونا باشد. اکنون مثلث فعلی بارسلونا موسوم به ام اس ان، این فرصت را دارد که در بازی ها باقیمانده از رکورد خط حملۀ بارسای فصل 2008-2009 پیشی بگیرد.

 

البته بهترین رکورد گلزنی مثلث خط حمله باشگاهی تاریخ فوتبال به نام یک مثلث هجومی رئالی ثبت شده است. در فصل 2012-2011 مثلث خط حمله رئال مادرید متشکل از کریستیانو رونالدو (60 گل) کریم بنزما (32 گل) و گونزالو ایگواین (26 گل) مجموعا توانستند رکورد خیره کننده 118 گل در یک فصل را به نام خود ثبت کنند.

 

مجموع گل های مثلث خط حمله فعلی رئال اختلاف زیادی با آن رکورد دارد اما فاصله بی بی سی با ام اس ان چندان زیاد نیست و مثلث خط حمله رئال هم می تواند از مرز صد گل زده در این فصل بگذرد. کریستیانو رونالدو، گرث بیل و کریم بنزما مجموعا در این فصل 88 گل زده داشته اند که تنها 3 گل کمتر از تعداد گل های زده مثلث خط حمله بارسلونا است. البته نباید از یاد برد که رئالی ها علاوه بر بازی های معمولی و مشترک با بارسلونا، در این فصل در سوپر کاپ اسپانیا (رفت و برگشت) سوپر کاپ اروپا و همچنین جام باشگاه های جهان هم شرکت داشته اند.

 

اینفوگرافیکی از رکورددارن گلزنی خط حمله های رئال- بارسا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.