پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسکولز : کلوپ نه ؛ گواردیولا مربی سیتی خواهدشد

کد خبر : 32856  |  زمان ارسال : جمعه 28 فروردین 1394

 پس از قطعی شدن جدایی یورگن کلوپ از باشگاه دورتموند در پایان فصل جاری، بسیاری این مربی را جانشین مانوئل پیگرینی در منچسترسیتی می دانند.
 

این پیش بینی ها در شرایطی صورت می گیرند که هنوز هیچ خبر رسمی ای مبنی بر احتمال قطع همکاری باشگاه سیتی با مانوئل پیگرینی منتشر نشده است.

 

پل اسکولز، ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد، در ستون هفتگی خود در ایندیپندنت در همین رابطه نوشت :" شکی ندارم که کلوپ در فوتبال انگلیس مربی موفقی خواهد شد. از منچسترسیتی به عنوان یکی از مقاصد او یاد می شود اما اخباری که از منچستر به من رسیده، حاکی از آنند که گواردیولا پس از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ در سال 2016، راهی منچسترسیتی خواهد شد.

 

فکر می کنم به موفقیت رساندن سیتی در لیگ قهرمانان، بزرگترین چالش دوران مربیگری گواردیولا خواهد بود. هرچند که به اعتقاد من، این امر بسیار دشوار است.وقتی گواردیولا سرمربی بارسلونا شد، این تیم با وجود سوم شدن در لالیگا و اختلاف 18 امتیازی با رئال مادرید قهرمان، در سال 2006 قهرمان اروپا شده بود و این مربی، ستاره های فراوان و باتجربه ای در تیمش داشت. در حالیکه منچسترسیتی با وجود برخورداری از بازیکنان خوب زیاد، تاکنون هرگز از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فراتر نرفته است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.