پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی ، بهترین پاسور گل بارسلونا

کد خبر : 32884  |  زمان ارسال : شنبه 29 فروردین 1394

اختصاصی / پیروزی سه گله ی بارسلونا برابر پی اس جی از این جهت که مسی گلی نزد تعجب آورد . همچنین مشابه آن می توان به سه گل برابر منچستر سیتی و دو گل برابر رئال مادرید اشاره کرد اما این بدان معنا نیست که مسی برای تیم تعیین کننده نیست .

 

مسی بهترین پاسور گل بارسلونا با 26 پاس

اگر دقیق تر به این حریفان نگاه کنیم خواهیم دید که مسی یک پاس گل در برابر هر یک از آنها داده است . نابغه و شماره 10 بارسلونا تا کنون 10 پاس گل بیشتر از فصل گذشته داده است ( در فصل گذشته 16 پاس گل  . ) اما این نشان دهنده آمار کم گلزنی وی هم نیست . او توانسته است تا کنون در 42 بازی 45 گل را برای بارسلونا به ثمر برساند .

 

ارتباط مسی - نیمار - سوارز

سخاوت مسی را می توان در این اعداد دید اما همچنین در مواردی دیگر هم دیده می شود : او همواره گل ها را به همراه هم تیمی هایش جشن می گیرد ، پیام او بعد از دو گل سوارز در برابر پاریس سنت ژرمن یا تصاویری از سه ستاره بارسلونا که در تمرینات تیم از کنار هم بودن لذت میبرند .

 

سوارز 15 - نیمار 9

مسی با 26 پاس گل بالاتر از سوارز با 15 پاس گل و بعد از آنها نیمار با 9 پاس گل قرار گرفته است . پس از آنها ژاوی و راکیتیچ با 8 پاس گل در رده های بعدی جای دارند .

 

در فصل 12-2011 مسی 37 پاس گل داد

به نظر می رسد مسی فصل را به عنوان بهترین گلزن و بهترین پاسور گل به پایان خواهد رساند و می تواند به بهترین رکورد خود که در فصل 12-2011 با 37 پاس گل به ثبت رساند هم دست پیدا کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.