پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیز انریکه ؛ والنسیا خیلی به ما فشار آورد

کد خبر : 32930  |  زمان ارسال : شنبه 29 فروردین 1394

اختصاصی بارسا نیوز | کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه بعد از کسب پیروزی شیرین مقابل والنسیا در یک بازی خانگی از وبسایت AS مرور میکنیم.

 

نسبت به بازی های گذشته ی خود در نیوکمپ یک بازی مختلف را شاهد بودیم،این نمایش بسیاز زیبا بود اما ما را نیز به مشکل انداخت خوشحالم که تونستیم در این بازی بسیار دشوار پیروز بشیم.

 

والنسیا خوب به ما فشار آورده و ما نیز خطا های زیادی مرتکب می شدیم ؛ در نیمه ی دوم آن ها استحقاق بیشتری داشتند ، این نتیجه عادلانه است در نیمه ی دوم بطور کلی برا آن ها چیره بودیم و طرفداران نیز تیم را بسیار تشویق میکردند ما لایق این برد بودیم.

 

اکنون باید در روز سه شنبه بازی کنیم و این یعنی ما می توانیم یک روز استراحت کنیم ؛ امشب بعضی از بازیکنان خود را بازی ندادم چرا که ریسک مصدومیت آن ها بسیار بالا بود.

 

وجود براوو و تراشتگن خیلی برای ما مفید است ، وقتی مدیر ورزشی خوبی مانند زوبی زارتا داشته باشید مطمئنا بهترین دروازبان ها را در تیم خود خواهید داشت این واقعا فوق العاده است ؛ من میخواهم از حال لذت ببرم و اکنون برای من اهمیت دارد برای من اصلا مهم نیست که در 10 ساعت آینده چه اتفاقی ممکن است رخ بدهد در حال حاضر من سرمربی بارسا هستم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.