پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

براوو اولین پنالتی خود را در لباس بارسا مهار کرد

کد خبر : 32941  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 فروردین 1394

اختصاصی / کلودیو براوو یکی از بازیکنان مهم و اصلی بارسلونا در کسب پیروزی برابر والنسیا بود . پنالتی ای که در دقیقه ی 10 دیدار بر علیه بارسا اعلام شد را براوو مهار کرد و این در حالی بود که بازی یک بر صفر به سود بارسلونا پیش می رفت . او در این دیدار کلین شیتی دیگر را نیز در کارنامه ی این فصل خود برای بارسلونا به ثبت رساند .

کلودیو براوو دروازه بان شیلیایی بارسلونا تا کنون موفق شده است تا در 17 بازی در لالیگا دروازه ی خود را بسته نگاه دارد و آمار 53.1 درصد را به خود اختصاص دهد . براوو اکنون بهترین آمار را برای دریافت جایزه زامورا که در پایان فصل به برترین دروازه بان لالیگا تعلق می گیرد را در اختیار دارد .

اقدام قاطع دروازه بان شیلیایی در این دیدار مهار ضربه پنالتی دنی پارخو در دقیقه 10 بود . این پنالتی از روی یک خطای مشکوک در گوشه ی محوطه ی جریمه که بین پیکه و رودریگو پیش آمد ، حاصل شد .

او در این دیدار به علت اتلاف وقت کارت زردی از داور مسابقه دریافت کرد که نخستین کارت زرد وی در لباس بارسلونا بود . براوو شایستگی خود را در این دیدار بخوبی به معرض نمایش گذاشت و نشان داد که بارسلونا در جذب وی اشتباه نکرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.