پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آدریانو : همه سعیمان این است تامسی توپ طلا را ببرد

کد خبر : 32961  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 فروردین 1394

 آدريانو کوريا، مدافع چپ برزيلي بارسلونا در مصاحبه اي عنوان داشت که بازيکنان بارسا حداکثر تلاششان را براي کمک به مسي در زمين مسابقه انجام مي دهند تا او با درخشش در بازي ها، بار ديگر مرد سال فوتبال جهان شود.
 

 

بارسلونا با درخشش مسی در سال جدید میلادی، موفق شد از لغزش رئال استفاده کند و در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف، در صدر جدول قرار دارد. مثلث تهاجمی بارسا متشکل از مسی، نیمار و سوارز در این فصل 93 گل به ثمر رسانده اند؛ در حالیکه مثلث تهاجمی رئال متشکل از رونالدو، بیل و بنزما 89 گله هستند. نقش سه مهاجم بارسا در موفقیت های این تیم غیرقابل انکار است.

 

آدریانو در مصاحبه با تله فوت و در تمجید از مثلث تهاجمی تیمش گفت:"  فکر می کنم ما بهترین مهاجمان دنیا را در اختیار داریم. مسی، سوارز و نیمار، یاد گرفته اند که چگونه کنار یکدیگر بازی کنند و درک متقابل فوق العاده خوبی بینشان وجود دارد. خوشحالم که این سه مهاجم در بارسلونا حضور دارند و مجبور نیستیم مقابلشان بازی کنیم."

 

مدافع برزیلی بارسا در مورد مسی نیز گفت:" او در این فصل نشان داده که هدفش کسب همه افتخارات ممکن فردی و تیمی است. ما بازیکنان بارسا، در زمین همه سعیمان این است تا به او بیشترین کمک را برسانیم. دوست داریم مسی با درخشش خود یک بار دیگر بهترین بازیکن دنیا شود و توپ طلا را از رونالدو پس بگیرد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.