پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

170 بازی به عنوان کاپیتان

کد خبر : 32973  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 فروردین 1394

اختصاصی / هافبک تیم فوتبال بارسلونا ، ژاوی هرناندز روز شنبه در بازی برابر والنسیا 858 امین بازی خود را با لباس بارسلونا انجام داد . از این تعداد بازی 756 بازی بصورت رسمی و 499 بازی در لالیگا برای وی ثبت شده است . همچنین ژاوی با حضور در این دیدار 170 امین بار بود که بازوبند کاپیتانی بارسلونا به بازو می بست . این 170 بازی نیز شامل 151 بازی رسمی ، 15 بازی دوستانه و 4 بازی در کوپا کاتالونیا می باشد .

 

ژاوی به عنوان افسانه ای فعال هر بار که به زمین بازی می رود تاریخ را بازنویسی می کند .

کاپیتان کنونی بارسلونا  رابطه اش با تیم اول بارسا از  26 نوامبر سال  1997 آغاز شد ، زمانی که وی توسط لوییس فن خال برای دیدار بارسلونا و نیوکاسل ( 1-0 ) در آخرین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فرا خوانده شده بود . اولین بازی او به عنوان کاپیتان بارسلونا به 31 جولای سال 2000 باز می گردد که  بارسلونا در یک بازی دوستانه برابر AFC Quick 1890 به میدان رفت که آن دیدار با نتیجه 10-0 به سود بارسلونا به پایان رسید . ژاوی در همان فصل نیز برای تیم چارلی رکساچ در دیدار گرامنت و بارسلونا در سری رقابت های کوپا کاتالونیا در مرحله نیمه نهایی که با نتیجه سه بر صفر به سود بارسا به پایان رسید بار دیگر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست .

 

اولین دیدار رسمی نیز که ژاوی بازوبند کاپیتانی را به بازو بست به دیدار فیگوئروس و بارسلونا در کوپا دل ری باز می گردد .

او برای دو فصل بعد بدلیل حضور لوییس انریکه و فیلیپ کوکو بازوبند را در اختیار نداشت تا در فصل 05-2004 به همراه پویول به عنوان رهبران تیم شناخته شدند . ژاوی در فصل 14-2013 بیشترین بازوبند کاپیتانی را با 38 بازی در کارنامه خود دارد ( 36 بازی رسمی و 2 بازی دوستانه ) .

 

ژاوی در این فصل نیز 16 بار به عنوان کاپیتان برای بارسلونا به میدان رفته است که حاصل آن 14 برد و 2 باخت ( سوسیداد و رئال مادرید ) را بدست آورده است . اولین پیروزی در این فصل مربوط به بازی برابر آپوئل در لیگ قهرمانان اروپا ( 1-0 ) و آخرین پیروزی نیز شنبه برابر والنسیا بدست آمد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.