پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی به دنبال چهلمین گل اروپایی خود در نیوکمپ

کد خبر : 32991  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 فروردین 1394

اختصاصی / لیونل مسی روز 18  آوریل در استادیوم خانگی بارسلونا موفق شد تا چهارصدمین گل باشگاهی خود برای آبی اناری ها را به ثبت برساند . روز شنبه در دیدار حساس بین بارسلونا و والنسیا که در نیوکمپ برگزار شد لیونل مسی گل دوم تیمش را وارد دروازه ی میهمان کرد تا در سن 27 سالگی با لباس بارسا 400 گله شود .

 

مسی اکنون در لیگ قهرمانان اروپا 75 گل را در کارنامه دارد . از این تعداد گل مسی 39 گل را در ورزشگاه نیوکمپ به ثمر رسانده است و در دیدار فردا شب برابر پی اس جی به دنبال چهلمین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا در برابر دیدگان هواداران تیمش در نیوکمپ است . 34 گل دیگر مسی در خانه حریفان و 2 گل نیز در زمین بی طرف زده شده است .

 

مسی گلزنی خود برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از تاریخ 2 نوامبر سال 2005 برابر پاناتینایکوس که با پیروزی پنج بر صفر بارسلونا به پایان رسید آغاز کرد . مسی پس از آن 38 گله دیگر در نیوکمپ به ثمر رسانده است .

 

آلمان ها  یکی از حریفان دلخواه مسی در امر گلزنی در نیوکمپ بوده اند . در تاریخ 7 مارس سال 2012 لیونل مسی در نیوکمپ موفق شد تا در برابر بایرلورکوزن  ری پوکر ( 5 گل ) کند . چهار گل دیگر نیز سهم دیگر تیم های آلمانی در نیوکمپ بوده است . اشتوتگارت ( 2 گل ) و بایرن مونیخ ( 2 گل ) .

پس از آلمان ها ، تیم های انگلیسی قربانیان بعدی لیونل مسی بوده اند . آنها هم در مجموع 7 گل دریافت کرده اند . (  آرسنال با 6 و منچستر سیتی با 1 گل )

تیم های ایتالیایی نیز در این زمینه با 6 گل خورده پس از آنها قرار می گیرند . 6 گل زده شده به ایتالیایی ها تنها به میلان اختصاص دارد . هلندی ها با 4 گل خورده در رده چهارم قرار دارند . هر 4 گل مسی به هلندی ها نیز در دروازه ی آزاکس جای گرفته است .

تیم های فرانسوی و یونانی به صورت مشترک 3 گل از مسی دریافت کرده اند . فرانسوی ها شامل لیون ( 2 گل ) و پی اس جی ( 1 گل ) و سهم نماینده یونان هم  3 گل برای پاناتینایکوس بوده است .

تیم های روسی و دانمارکی ( کپنهاگ و اسپارتاک ) هر کدام 2 گل ، دیناموکیف ( اوکراین ) ، رنجرز ( اسکاتلند ) و بازل از سوییس نیز هر کدام یک گل خورده اند .

 

اما تیم هایی نیز بوده اند که مسی در نیوکمپ موفق نشده است تا دروازه ی آنها را بگشاید . رئال مادرید ( اسپانیا ) ، باته بوریسف ( بلاروس ) ، ویکتوریا پلژن ( جمهوری چک ) ، اسپورتینگ لیسبون ( پرتغال ) ، آپوئل ( قبرس ) ، سلتیک ( اسکاتلند ) ، منچستر یونایتد ( انگلیس ) و وردربرمن ( آلمان ) تیم هایی بوده اند که موفق شده اند دروازه شان را در برابر این اعجوبه ی آرژانتینی بسته نگاه دارند .

 

 

                                                                                                                                        به قلم سالیناس از اسپورت

                                                                                                                                          ترجمه : حامد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.