پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بلان: تفاوت اصلی جایی است که بارسلونا یک باشگاه بزرگ است و ما در حال تبدیل شدن به آن

کد خبر : 33012  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394
سرمربی تیم فوتبال پاریسن ژرمن از لزوم استفاده از موقعیت های گلزنی به عنوان کلید برتری برابر شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا سخن گفت.
 

طرفداری - در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوران بلان سرمربی تیم فوتبال پاریسن ژرمن را در آستانه دیدار برگشت برابر بارسلونا از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به نقل از وب سایت UEFA مرور می کنیم.

 

همه ما می دانیم که ماموریت بسیار دشواری را در پیش داریم. گل خوردن برابر این بارسلونا تقریبا اتفاقی غیر ممکن است، برای همین می دانیم که برا موفقیت باید حملات فراوانی انجام داده و گلزنی کنیم. انتقام؟ چنین واژه ای را در مسابقات ورزشی دوست ندارم. در دیدار فردا ما چیزی برای از دست دادن نداریم و می خواهیم که بر خلاف دیدار برابر پاریس از موقعیت های گلزنی خود استفاده کرده و به گل برسیم.

 

من دیدار های اخیر دو تیم را بارها مشاهده کردم. در تمام آن ها مالکیت توپ در اختیار بارسا بود. من این موضوع را دوست ندارم، اما بارسا یکی از بهترین تیم های دنیا در این زمینه است و بعید است که در بازی سه شنبه شب نیز روند بازی تغییر قابل ملاحظه ای داشته باشد. آن ها بازیکنانی دارند که سال ها پس از بازنشستگی شان پیرامون شان صحبت خواهد شد و تفاوت اصلی بارسا با ما این است که پاریسن ژرمن در حال تبدیل شدن به یک تیم بزرگ است، اما بارسلونا در حال حاضر به این سطح رسیده است.

 

بازگشت زلاتان ابراهیموویچ؟ علی رغم محرومیت و غیبت هایش در بازی های اخیر او هر روز با نهایت جدیت در تمرینات حاضر بوده و در شرایط ایده آلی به سر می برد. لیگ قهرمانان تنها هدف باقی مانده ما در این فصل نیست و اگر از جنبه مثبت نگاه کنیم، استراحت او در هفته های اخیر در بازی های پایانی به سود ما خواهد بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.