پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مورینیو علاقه مند به جذب پدرو

کد خبر : 33199  |  زمان ارسال : شنبه 5 اردیبهشت 1394

اختصاصی / بر اساس اخبار منتشر شده در نسخه ی آنلاین مارکا ، پدرو رودریگز می تواند یکی از اهداف چلسی مورینیو در فصل آینده باشد . بازیکن تنریفی بارسلونا در دقایق کمی به بازی گرفته می شود و همین امر می تواند موجبات جدایی وی از بارسلونا را در تابستان پیش رو فراهم کند .

البته باشگاه های زیادی نیز وجود داشته اند که برای جذب این بازیکن ملی پوش بارسلونا ابراز علاقه کرده اند که اکنون باید چلسی را هم در کنار دیگر باشگاه ها در این لیست قرار داد .

در حال حاضر تیم انگلیسی منتظر اقدام اولیه خود بازیکن مبنی بر دیدار با هیئت مدیره باشگاه و مطلع کردن آنها برای ترک تیم است . البته پدرو هنوز یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و بارسلونا به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات ممکن است حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز به وی ارائه کند .

باشگاه بارسلونا تا اول ژانویه سال 2016 نمی تواند بازیکن جدیدی را به تیم خود اضافه کند و همین علت موجب می شود تا بارسلونا به راحتی بازیکنان خود را از دست ندهد . اما یک پیشنهاد جذاب می تواند سران بارسا را برای جدایی این بازیکن متقاعد کند .

در صورت جدایی پدرو از بارسلونا ، لوییس انریکه نیز برای جایگزینی وی می تواند از بازیکنان چون مونیر ال حدادی ، آداما ترائوره و یا ساندرو رامیرز استفاده کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.