پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیز انریکه: هیچ تیمی رو به رو شدن با بارسلونا را نمی خواست

کد خبر : 33207  |  زمان ارسال : شنبه 5 اردیبهشت 1394
لوئیز انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا علیرغم ناراحتی هواداران این تیم برای قرعه بد، معتقد است که هیچ کدام از سه تیم دیگر دوست نداشتند با بارسا روبه رو شوند.

 

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، آبی اناری ها روز گذشته پس از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی، با بایرن مونیخ رو به رو خواهند شد. لوئیز انریکه سرمربی این تیم علیرغم ناراحتی هواداران از قرعه بایرن مونیخ، معتقد است که این بازی، بسیار خاص خواهد بود و بازگشت دوباره گواردیولا به بارسا جالب است. وی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با اسپانیول به خبرنگاران گفت: " بازی خاصی خواهد بود، چرا که امسال اولین باری است که تیم گواردیولا به بارسا خواهد آمد.

 

"همچنین این مسئله برای من، بازیکنان و هواداران نیز بسیار ویژه خواهد بود. نمی توانید پیش بینی کنید که آیا بازی تکراری با یک تیم برای شما خوب است یا بد. فوتبال شگفت آور است و هیچ گاه نمی توانید نتیجه را پیش بینی کنید. از این که اولین بازی را در خانه انجام می دهیم خوشحال نیستم، چرا که ما برنامه برد در هر دو بازی رفت و برگشت را داریم.

 

"هیچ کسی قرعه بارسا را نمی خواست، ولی بایرن تیم بسیار خوب و قویی می باشد. مربی آن ها بهترین مربی دنیا است. پپ جام های بیشماری کسب کرده و من از، وفق دادن خودش با شرایط متفاوت در کشوری دیگر، یادگیری زبان سخت آن و چگونگی انتقال ذهنیتش به بایرن، بسیار شگفت زده هستم و برای من این موضوع جالب است.

 

"او دوست من است و من همیشه فکر می کنم دوستان من بهترین ها هستند. بازی برای رئال مادرید با یوونتوس نیز آسان نخواهد بود. چرا که در مرحله نیمه نهایی چمپیونز لیگ حریف آسان و بازی راحت وجود ندارد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.