پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا-بایرن ، مجالی تازه برای انتقامگیری از پپ

کد خبر : 33220  |  زمان ارسال : شنبه 5 اردیبهشت 1394

 بازيکنان بارسلونا هنوز سال آخر حضور پپ گوارديولا روي نيمکت اين تيم را فراموش نکرده اند.
 

به نقل از مارکا، ماه های آخر حضور گواردیولا در بارسلونا، نه برای او و نه برای بازیکنان بارسلونا یادآور خاطرات خوشی نیستند. فضای رختکن این تیم دیگر شباهتی به سه سال اول حضور گواردیولا به عنوان سرمربی بارسا نداشت. بی اعتمادی و فاصله بین بازیکنان و کادر فنی بیشتر از همیشه شده بود و این را می شد از نتایج بارسلونا، عقب افتادن این تیم از رئال در لالیگا و نیز شکست از چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دریافت.

 

گواردیولا به هنگام دریافت مدال افتخار کاتالونیا ترجیح داد از بازیکنان تیمش یادی نکند، مساله ای که بازتابی بسیار منفی در میان بازیکنان این تیم داشت. کنایه ها و طعنه های پپ در رختکن به بازیکنان، پیش از برگزاری فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو،آخرین چیزی بود که بارسایی ها از مربی خودشان انتظار داشتند.

 

در پایان فصل 2011-2012، گورادیولا با ذکر این نکته که دیگر چیزی برای عرضه به بازیکنان تیمش ندارد از بارسلونا جدا شد و تیتو ویلانووا جایگزین او شد. بازیکنان بارسا فصل بعد هم قسم شدند تا با کسب عنوان قهرمانی به گواردیولا ثابت کنند که قهرمانی های متعدد بارسا در 4 سال گذشته، فقط نتیجه تاکتیک های او نبوده و آنها نیز نقش موثری در کسب جام های مختلف داشتند.

 

بارسا به مربیگری تیتوی فقید، با کسب 100 امتیاز قهرمان لالیگا شد. در روزهایی که پپ مشغول به استراحت بود و هدایت تیمی را بر عهده نداشت. حالا یک بار دیگر فرصت برای انتقامگیری از پپ گواردیولا فراهم شده است. بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان کمتر از ده روز دیگر باید به مصاف بایرن مونیخی برود که گواردیولا را روی نیمکت خود به عنوان مربی می بیند. دوئلی که بازیکنان بارسا سه سال منتظرش بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.