پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معاوضه کواچیچ با الکس سانگ یا لوکاس لیوا؟

کد خبر : 33221  |  زمان ارسال : شنبه 5 اردیبهشت 1394
به نظر می رسد با افزایش اخبار در خصوص ترک جوزپه مه آتزا توسط متیو کواچیچ، تابستان پر کش و قوسی در انتظار این بازیکن باشد.
 

طرفداری- اریک توهیر در مصاحبه اخیر خود که در آن از جذب یایا توره و حفظ مانوئل ایکاردی سخن گفت، اشاره ای به متیو کواچیچ نکرد. با این حال این مالک اندونزیایی پیش تر، از این بازیکن به عنوان نماد اینتری که قصد ساخت آن را دارد یاد کرده بود. 

 

به گزارش توتو اسپورت، اینتر میلان برنامه ای ویژه برای حفظ کواچیچ و یا عدم ضرر در خصوص انتقال او را دارد. آن ها ممکن است این بازیکن را در تابستان به تیمی دیگر با بندی در خصوص فروش وی واگذار کنند. آن ها با تجربه تلخ واگذاری فلیپه کوتینیو و تبدیل این بازیکن به بازیکنی بزرگ در انگلستان، قصد از دست دادن کواچیچ را با قیمتی ارزان ندارند. پکیج 30 میلیونی بارسلونا که شامل انتقال قرضی الکس سانگ و پدرو می شود محتمل ترین گزینه در این بین است. از سوی دیگر لیورپول حاضر است لوکاس لیوا را در ازای انتقال کواچیچ واگذار کند. 

 

به هر حال کواچیچ تا تابستان 2019 با اینتر میلان قرارداد دارد و مانچینی از او به عنوان هافبکی همه کاره یاد می کند. این به آن معنی است که از دست دادن این بازیکن تا حدودی اهداف اینتر میلان را برای رسیدن به اسکودتو با تردید روبرو می کند. با این حال در صورتی که این بازیکن با قیمتی مناسب فروخته شود آن ها می توانند جانشینی در خور خریداری کنند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.