پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپانیول 0 - 2 بارسلونا؛ فتح دربی در سالگرد ویلانوا

کد خبر : 33231  |  زمان ارسال : شنبه 5 اردیبهشت 1394
شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا موفق شدند در سالگرد درگذشت تیتو ویلانوا سرمربی فقید خود در دربی شهر بارسلون با دو گل به پیروزی رسیده تا به صدرنشینی خود در رقابت های لالیگا ادامه دهند.
 
 
گزارش بازی

 

از ساعت 18:30 دقیقه امروز به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا برای حفظ فاصله دو امتیازی خود با تیم فوتبال رئال مادرید در صدر جدول رقابت های لالیگا در 162امین دربی کاتالونیا  با قضاوت متئو لاهوز سرشناس به مصاف همشهریان آبی و سپید پوش خود رفتند.

 

 

نیمه نخست را شاگردان انریکه به مراتب بهتر آغاز کرده و با پاسکاری های پیاپی باعث شدند در همان دقایق نخست کیکو کاسیا سنگربان ملی پوش اسپانیول تنها با دو سوپر واکنش باعث شود تا ضربات نیمار و سوارز به گل اول بازی تبدیل نشود، اما این فشار اولیه تا به گل رسیدن بارسا تمامی نداشت و آبی اناری ها با پاس در عمق های فوق العاده مسی یک موقعیت عالی دیگر را توسط نیمار از دست داده و سرانجام در دقیقه 16 با حرکت زیبای سوارز بر روی یکی دیگر از این پاس ها به گل رسیدند.

 

پس از این گل تغییر چندانی در روند مسابقه ایجاد نشده و تیم میهمان توانست پیش از دقیقه 30 به گل دوم خود نیز رسیده تا خیال خود را تا حدود زیادی از بابت پیروزی راحت کرده و در ادامه تنها به انجام پاسکاری و کنترل بازی بپردازد تا سرانجام 45 دقیقه اول با آمار عجیب 77 درصدی مالکیت توپ شاگردان انریکه به پایان برسد. 

 

نیمه دوم با اتفاقی عجیب آغاز شد. در دقیقه 53 بازی متئو لاهوز به علت اعتراض در کمتر از یک دقیقه دو کارت زرد پیاپی را به جوردی آلبا نشان داد تا آبی اناری ها نزدیک به 40 دقیقه را 10 نفره دنبال کنند. پس از این اخراج اما بازیکنان بارسا حملات خود را بر خلاف انتظار آغاز کرده و دو موقعیت تک به تک توسط نیمار و همچنین ضربه بغل پای مسی که با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت، حاصل این حرکت ها بود. 

 

در دقایق پایانی اما از فشار حملات بارسا کاسته شد و انریکه با آوردن جرمی متئو سعی در کنترل بازی در این دقایق پایانی داشت. شاگردان سرجیو گونزالس از این تغییر تاکتیک استفاده کرده و چند موقعیت نصفه و نیمه را بر روی دروازه براوو خلق کردند که در نهایت این حملات به جایی نرسید و حتی لاهوز، ویکتور مورنو را نیز به علت اعتراض در دقیقه 93 بازی اخراج کرد تا آبی اناری ها با کسب این پیروزی  خارج از خانه یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا نزدیک شوند.

 

شرح گل های بازی

 

دقیقه 16 (0-1، نیمار): پاس در عمق فوق العاده مسی در سمت چپ محوطه جریمه به آلبا رسید تا پاس در عرض وی و رها کردن توپ زیبای سوارز باعص شود نیمار در مقابل دروازه به آسانی گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

دقیقه 25 (0-2، مسی): همکاری عالی سوارز و اینیستا باعث شد این مهاجم اروگوئه ای در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب توپ شده و پاس در عرض خود لئو مسی را صاحب توپ کند تا این این فوق ستاره آرزانتینی با بغل پای زمینی خود توپ را از زاویه بسته از بین پاهای کیکو کاسیا به گل دوم بارسا تبدیل کند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.