پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پایان بازی : بارسلونای بی 2 - پانفرادینا 1 : برد بارسای 9 نفره

کد خبر : 33245  |  زمان ارسال : شنبه 5 اردیبهشت 1394

اختصاصی / از هفته ی سی و پنجم رقابت ها دسته دوم اسپانیا ( لیگا آدلانته ) تیم بارسلونای بی میزبان تیم رده ششمی پانفرادینا بود .

ترکیب بارسلونا را در این دیدار سوارز ( دروازه بان ) , پالنسیا , ادگار ایه , سرجی جاسته , الخاندرو گریمالدو , گامبائو , پاتریک , هلیلویچ , دونگو , ساندرو  و مونیر ال حدادی تشکیل می دادند . در نیمه دوم نیز آداما ترائوره ، سرجی سمپر و خوان کامارا برای بارسلونا به میدان رفتند .

 

شرح بازی

نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید .  اما با شروع نیمه دوم این الخاندرو گریمالدو مدافع چپ تیم بارسلونا بود که موفق شد روی یک ضربه ی آزاد دیدنی دروازه ی میهمان را باز کند . تیم میهمان در دقیقه 80 روی اشتباه پاتریک به گل تساوی دست پیدا کرد تا بارسا را از کسب سه امتیاز این دیدار دور کند . در ادامه نیز پالنسیا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا امیدهای بارسلونا کمرنگ تر از قبل شود .
 

اما در دقیقه 85 این دیدار روی ارسالی در عمق مونیر ال حدادی صاحب موقعیت شد که با ضربه ای چیپ دروازه ی پانفرادینا را برای دومین بار باز کرد .

در دقایق پایانی این دیدار نیز گریمالدو با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا هم بارسلونا 9 نفره شود و هم وی  دیدار هفته ی آینده ی تیمش را نیز از دست بدهد .

بارسلونای بی با کسب این سه امتیاز از رده ی بیست و دوم به رده ی بیستم جدول صعود کرد تا برای بقا در دسته دوم به هفته های آتی امیدوار باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.