پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ختافه هرگز در نیوکمپ پیروز نشده است

کد خبر : 33290  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394

اختصاصی / سه شنبه شب دیدار هفته ی سی و چهارم رقابت های لالیگا بین دو تیم بارسلونا و ختافه در نیوکمپ برگزار خواهد شد . بارسلونا در دور رفت لالیگای امسال در خانه ختافه به تساوی دست یافت و دو امتیاز ارزشمند را از دست داد .

اگر نگاهی به آمار دیدارهای رو در روی دو تیم در نیوکمپ بیاندازیم خواهیم دید که تیم ختافه هرگز در نیوکمپ موفق به کسب پیروزی برابر بارسلونا نشده است . این دو تیم تا کنون 13 بار در نیوکمپ بازی کره اند که 10 بازی مربوط به زقابت های لالیگا و سه بازی نیز مربوط به رقابت های کوپا دل ری بوده است .

 

ختافه برای اولین بار در 8 فوریه 1978 پا به نیوکمپ گذاشت تا دیدار برگشت رقابت های کوپا دل ری را برابر بارسلونا به انجام برساند . آن دیدار یک بازی فاجعه بار برای ختافه بود چرا که علاوه بر حذف از گردونه ی رقابت های کوپا دل ری متحمل شکستی سنگین در برابر بارسلونا شدند . دیدار رفت دو تیم در خانه ی ختافه با نتیجه 3-3 به پایان رسیده بود اما در دیدار برگشت بارسلونا با نمایشی کامل موفق شد تا با نتیجه 8-0 این تیم را شکست دهد .

در کوپا دل ری دو بار دیگر ختافه به نیوکمپ آمده است .  18 آوریل سال 2007 در نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری این تیم در دور رفت با نتیجه 5-2 در نیوکمپ شکست خورد اما در دور برگشت با نتیجه 4-0 پیروز شد و برای اولین بار راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد .

دومین دیدار آنها نیز در کوپا دل ری مربوط به فصل گذشته بود . دیداری که بارسلونا با دو گل از سسک فابرگاس و دو گل از لیونل مسی موفق شد این تیم را 4-0 شکست دهد و در دیدار برگشت نیز در استادیوم آلفونسو پرز با نتیجه ی 2-0 به پیروزی دست یابد .

 

7 شکست و 3 تساوی در لالیگا

 

ختافه در 10 دیداری که بازی های خود را در لالیگا برابر بارسلونا در نیوکمپ انجام داده است 7 بار طعم شکست را چشیده است و 3 بار نیز به نتیجه ی تساوی دست یافته است .

اولین بازی در 6 آوریل 2008 بود که هدایت این تیم را میشل لادروپ دانمارکی بر عهده داشت و آن دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت .

دومین بازی 23 نوامبر همان سال برگزار شد که باز هم ختافه این بار با سرمربیگری ویکتور مونوز بارسلونا را با نتیجه 1-1 در خانه متوقف کرد . گل بارسلونا را سیدو کیتا و گل ختافه را مانو دل مورال به ثمر رساندند.

تساوی دیگر آنها نیز در کلیدی ترین بخش پایانی فصل قبل بدست آمد . جائیکه بارسلونا تا دقیقه آخر بازی 2-1 پیش بود اما گل دقیقه آخر لافیتا بارسلونا را از کسب سه امتیاز دیدار محروم کرد .

 

از هفت پیروزی بارسلونا برابر ختافه سنگین ترین شکست آنها مربوط به فصل 2013 و زمانی بود که جوردی رورا به جای تیتو ویلانووا هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته بود . لوییس گارسیا هم در آن مقطع سرمربیگری ختافه را بر عهده داشت .در این بازی بارسلونا با نتیجه 6-1 به پیروزی دست پیدا کرد . داوید ویا ، کریستین تیو ، جرارد پیکه ، آندرس اینیستا ، الکسیس سانچس و لیونل مسی گلزنان بارسلونا در این دیدار بودند و آلوارو وازکوئز هم برای ختافه گلزنی کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.