پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

MSN نزدیک به رکورد مثلث هانری ، اتوئو و مسی در فصل 09-2008

کد خبر : 33327  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394

اختصاصی/ مسی ، سوارز و نیمار در آستانه ی ثبت 100 برای بارسلونا در فصل 15-2014 قرار دارند و فاصله ی چندانی تا رسیدن به خط حمله ی رویایی پپ گواردیولا ندارند . 

مهاجمان اهل آمریکای جنوبی بارسلونا تا کنون 97 گل را برای بارسلونا به ثمر رسانده اند و تنها دو گل تا رسیدن به رکورد 99 گل مثلث بارسلونا متشکل از اتوئو ، هانری و مسی در اولین فصلی که پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته بود فاصله دارند .

 

لیونل مسی در آن فصل در سمت راست قرار گرفت و 38 گل را در 51 بازی برای بارسلونا به ثمر رساند . پس از وی سامی اتوئو 36 گل را در 52 بازی و تیری هانری با اختلاف نه چندان زیاد ( 26 گل در 42 بازی ) قرار گرفتند . در آن فصل رویایی بارسلونا سه گانه ی لالیگا ، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری را فتح کرد .

 

در آخرین فصل حضور گواردیولا بر روی نیمکت آبی اناری مسی در 60 مسابقه 73 گل برای بارسلونا زد . مسی ، الکسیس و فابرگاس تا انتهای فصل در مجموع 103 گل برای بارسلونا به ثمر رساندند .(  الکسیس 15 گل در 41 بازی و فابرگاس 15 گل در 48 بازی ) . مهاجمان بارسلونا در آن فصل مدام تغییر می کرد و حتی پدرو نیز 48 حضور خود 13 گل را به ثبت رساند اما باز هم اتکای تیمی بارسلونا به گلزنی های مسی بود .

 

در فصل 11-2010 نیز مثلث خط حمله ی بارسلونا آمار خوبی بجای گذاشت اما با این حال پشت سر مثلث مسی ، اتوئو و هانری قرار گرفت . مسی ، داوید ویا و پدرو در آن فصل 98 گل را به نام خود به ثبت رساندند . ( 53 گل برای مسی ، 23 گل برای داوید ویا و 22 گل برای پدرو )

نکته جالب توجه  این است که در هر دو فصل بارسلونا موفق شد تا لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد و قهرمانی در این رقابت های را تجربه کند . این احساسی نوید بخش برای تیم تحت هدایت لوییس انریکه در فصل 15-2014 خواهد بود .

 

 

 

 

در این فصل مسی 47 گل در 48 بازی ، نیمار 31 گل در 42 بازی و لوییس سوارز ( که دو ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی ، به علت رفتار غیر ورزشی در برابر جورجیو کیلینی در جام جهانی ،  محروم بود ) 19 گل را در 36 بازی برای بارسلونا زده اند .

لوییس انریکه در مصاحبه ی مطبوعاتی خود روز دوشنبه اعلام کرد : " آنها گلزنی می کنند ، پاس گل می دهند و در کارهای دفاعی تیم شرکت می کنند . من با آنها بسیار خوشحالم "

 

اختلاف گل های مثلث فعلی بارسلونا با مهاجمان این تیم در فصل 09-2008 به راحتی می تواند جبران شود چرا که بارسلونا 5 بازی در لیگ ، حداقل دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا و احتمالا سه بازی و یک دیدار در فینال جام حذفی برگزار خواهد کرد .

99 گل در فصل 09-2008   ترکیبی از 145 بازی مسی ، هانری و اتوئو برای بارسلونا بود . 98 گلی که در فصل 11-2010 به ثمر رسید نیز ترکیبی از 160 بازی برای پدرو ، داوید ویا و لیونل مسی بود و این در حالیست که مسی ، نیمار و سوارز در مجموع تا اینجای فصل 126 بازی را برای بارسلونا برگزار کرده اند که به مراتب از دو فصل دیگر کمتر می باشد .

 

MSN  در مقایسه با BBC نیز در مجموع بهتر کار کرده است . در حالیکه رونالدو بیش از مسی گلزنی کرده است ( 50 گل در 47 بازی) اما کریم بنزما ( 22 گل در 44 بازی ) و گرث بیل ( 17 گل در 43 ) پشت سر نیمار و سوارز قرار می گیرند .

رونالدو ، بیل و بنزما در فصل 14-2013 در مجموع 97 گل برای مادریدی ها به ثبت رساندند که حاصل 143 بازی در مجموع برای این سه بوده است که برای سفیدپوشان یک کوپا دل ری و یک لیگ قهرمانان به ارمغان آورد .

 

مدافع بارسلونا ، جرارد پیکه اوایل این ماه در مصاحبه ای اعلام کرد : " من هرگز ارتباطی مثل آنچه که بین مسی ، نیمار و سوارز برقرار است ندیده ام . آنها سه تن از بهترین های جهان هستند . این سه رابطه ای بی نقصی دارند و در ک آنها از یکدیگر واقعا خوب است . هیچ حسادتی بین آنها وجود ندارد ف این در زمین بازی کاملا مشخص است "

 

آنها سه شنبه شب در برابر ختافه ی رده ی سیزدهمی قرار می گیرند و نیمار ، سوارز و مسی این فرصت را خواهند داشت تا رکورد های سال های 2008 ، 2010 و رکورد بی بی سی در فصل گذشته را دستخوش تغییر کنند و عنوان بهترین مثلث تهاجمی برای تیمی با بیش از یکصد سال قدمت را از آن خویش کنند .

 

                                                                             بن هایوارد ( عضو تحریریه بخش فوتبال اسپانیا ، سایت گل )

                                                                                                   ترجمه : حامد

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.