پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمایت باشگاه بارسلونا از نحوه اعتراض سرمربی ایبار به خبرنگاران

کد خبر : 33343  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394

باشگاه بارسلونا در راستای اتفاق جنجالی که پس از دیدار تیم‌های ایبار و آلمریا رخ داد، حمایت خود را از سرمربی تیم فوتبال ایبار اعلام کرد.
 

دیدار یکشنبه شب تیم‌های ایبار و آلمریا در خانه آلمریا حاشیه پرسروصدایی داشت. ماجرا در پایان بازی و زمانی رخ داد که گایزکا گاریتانو، سرمربی ایبار در کنفرانس خبری پاسخ دو خبرنگارانی را که از او سؤال پرسیده بودند با زبان مادری خودش، باسکی و نه اسپانیایی داد. خبرنگاران حاضر در اتاق کنفرانس دو مرتبه به این موضوع اعتراض کردند و که در بار دوم گاریتانو کاسه صبرش لبریز شد و این محل را ترک کرد.

 

به دنبال این ماجرا باشگاه بارسلونا با ارسال نامه‌ای برای باشگاه ایبار، حمایت خود را از این باشگاه و سرمربی‌اش اعلام کرده است.

 

در این نامه که به امضای کارلس ویلاروبی، نایب رئیس بارسلونا و مسئول روبط عمومی و بین‌الملل باشگاه این باشگاه رسیده است، کاتالان‌ها ضمن تمجید از حرکت گاریتانو، خواستار اتخاذ تصمیماتی از سوی مسئولان فوتبال اسپانیا برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقاتی مشابه شده‌اند. کاتالان‌ها همچنین در این نامه برای موفقیت ایبار در تلاش برای فرار از سقوط از لالیگا ابراز امیدواری کرده‌اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.