پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تنها بارسلونا و یوونتوس شانس کسب سه گانه را دارند

کد خبر : 33409  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394

اختصاصی / با شکست شب گذشته ی بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان , این تیم نیز از جمع مدعیان کسی سه گانه خارج شد و حال تنها دو تیم بارسلونا و یوونتوس میتوانند سه گانه را کسب کنند .

 

بنابراین بایرن مونیخ که تا هفته ی پیش یکی از شانس های اصلی کسب سه گانه مطرح بود حالا تنها در لیگ آلمان و لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد . دیشب در ضربات پنالتی بورسیا دورتموند بحران زده نسخه ی بایرن مونیخ را در هم پیچید  و از آنجایی که قهرمانی بایرن در بوندسلیگا نیز قطعی شده است بایرنی ها تمام تمرکز خود را در لیگ قهرمانان معطوف میکنند و از این بابت کار بارسلونا در مواجه با بایرن سخت تر خواهد شد .

 

از سوی دیگر رئال مادرید دیگر تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان مدت هاست از رویای کسب سه گانه خداحافظی کرده است . تیم کارلو آنچلوتی در حال حاضر در رده ی دوم جدول لالیگا و منتظر لغزش بارسلونا هستند تا به صدر باز گردند و شانس قهرمانی داشته باشند .

 

وضعیت یوونتوس نیز که راهی نیمه نهایی شده است از بارسلونا بهتر است . چرا که این تیم نیز خیالش از بابت لیگ تا حدود زیادی راحت است و این تیم صدرنشین لیگ ایتالیا با تیم دوم جدول 14 امتیاز اختلاف دارد .

 

بارسلونا اما برای کم کردن اختلاف امتیازش با رئال باید منتظر بازی امشب این تیم با آلمریا باشد . رئال هم اکنون با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونای صدر نشین 5 امتیاز عقب است و در صورت برد آلمریا اختلاف به 2 امتیاز کاهش می یابد .

 

طرفداران بارسلونا و یوونتوس امید زیادی دارند تا تیمشان سه گانه را به خانه ببرد اما با در نظر گرفتن سطح دو تیم در لیگ قهرمانان باید گفت کار آسانی نیست . در سراسر اروپا تنها این کاتالانها و ایتالیایی ها هستند که برای کسب سه گانه مبارزه میکنند .

 

مهم نیست تیمی چه مدت در تمام مسابقات بازی کرده است . تنها زمانی ارزش دارد که آن تیم بتواند قهرمانی نیز در پایان فصل به دست بیاورد تا هوادارانش را خوشحال کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.