پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماسکرانو: آمادگی خودمان را مدیون انریکه هستیم

کد خبر : 33578  |  زمان ارسال : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394

 بارسلونا در ادامه روند پیروزی های خود، روز گذشته کوردوبا را با 8 گل، از پیش رو برداشت تا همچنان صدرنشین لالیگا باشد.
 

حالا بارسا به بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن می اندیشد. دیداری که برای بسیاری از بازیکنان این تیم، به واسطه حضور گواردیولا روی نیمکت مونیخی ها، از حساسیت مضاعفی برخوردار است.

 

خاویر ماسکرانو، رهبر خط دفاعی بارسلونا، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" نتیجه بازی با توجه به حساسیت هایی که وجود داشت بسیار بزرگ و خوب بود. در نیمه اول تیم برتر زمین بودیم اما خیلی دیر به گل دست یافتیم. دو گلی که زدیم کمک کردند تا در نیمه دوم با خیال آسوده تری به کار ادامه دهیم. آنها پس از دریافت گل دوم کاملا افت کردند.نمی دانم، شاید گرمای هوا در نیمه اول در دیر به گل رسیدن ما تاثیر داشت ولی با این وجود، موقعیت های زیادی تا پیش از رسیدن به گل خلق کردیم."

 

ماسکرانو در ادامه به تمجید از لوئیس انریکه پرداخت و گفت:" از مربی ما در طول فصل بخاطر استراحت دادن به بازیکنان در برخی مسابقات، انتقادات زیادی شد ولی حالا می بینید که بخاطر همین تدابیر، تیم از لحاظ بدنی در هفته های پایانی فصل در بهترین سطح قرار دارد.


سوای اینکه انریکه با بارسا چند جام کسب خواهد کرد، او در مدیریت این تیم بزرگ، کار مهمی تا بدینجا انجام داده است. اینکه بازیکنان از لحاظ ذهنی و فیزیکی آماده اند، بخاطر ایده های لوئیس انریکه است و این را مدیون او هستیم."

 

ماسکرانو در مورد بازی حساس مقابل بایرن نیز گفت:" نتیجه این بازی را جزئیات کوچکی مشخص خواهند کرد. کیفیت دو تیم بسیار برابر است. باید سعی کنیم ایده های خودمان را در زمین به درستی پیاده کنیم. مقابل تیمی بازی داریم که بسیار شبیه به ما بازی می کند. بازی زیبا و جذابی خواهد شد. امیدوارم تیم برتر میدان، ما باشیم."

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.