سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بن عطیه : از مثلث هجومی بارسا ترسی ندارم

کد خبر : 33597  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394

 مدافع مراکشی-فرانسوی بایرن با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش جزو گزینه‌های گواردیولا برای بازی مقابل بارسلوناست.
 

مهدی بن‌عطیه چند هفته اخیر به علت مصدومیت نمی‌توانست برای بایرن به میدان برود و یکی از نفرات لشکر پرتعداد مصدومان این تیم بود. وی به محض پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش و تنها با دو جلسه تمرین، در بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل دورتموند به میدان رفت و 120 دقیقه بازی کرد. وی در بازی روز گذشته مقابل بایر لورکوزن به عنوان یار تعویضی به جای خاوی مارتینز وارد زمین شد.


گفته می‌شود او جزو نفرات ثابت ترکیب پپ گواردیولا برای بازی چهارشنبه مقابل بارسلونا خواهد بود که در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ در نیوکمپ برگزار خواهد شد. وی به این بازی به چشم یک فرصت خوب برای کسب تجربه نگاه می‌کند اما از سویی دیگر امیدوار است از مصدومیت در امان بماند. وی دراینباره گفت:" می‌دانید که در فصل جاری زیاد شانس نیاورده‌ام."
بن‌عطیه چهارشنبه باید برای رویارویی با مسی و یارانش با آمادگی صد درصد پا به میدان بگذارد. وی افزود:" وقتی در اودینزه بازی میکردم در جام یوفا به مصاف لیورپول رفتیم و من در آن بازی مقابل سوارز قرار گرفتم. ولی مقابل مسی و نیمار تا به جال بازی نکرده‌ام؛ اما آدم همیشه از یک جایی شروع می‌کند. من از نظر شخصی به این بازیکنان احترام می‌گذارم اما در زمین و نود دقیقه بازی هیچ احترامی در کار نیست.


ما همه کار خواهیم کرد تا خود را به فینال چمپیونزلیگ برسانیم. بازی جذابی خواهد شد و یک دوئل بزرگ. ما توانایی آن را داریم که آنجا نتیجه خوبی کسب کنیم. فقط باید به خودمان ایمان داشته باشیم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.