پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک " قاتل " سیری ناپذیر

کد خبر : 33603  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394

اختصاصی / لوییس سوارز در حال حاضر 38 بازی در مجموع برای بارسلونا به میدان رفته است که حاصل 24 گل زده برای این مهاجم اروگوئه است . سوارز اکنون آمار 0.63 گل زده در هر بازی را در اختیار دارد .

 

سوارز اولین گل خود را در دیدار رفت برابر همین کوردوبا به ثمر رسانده بود و در آن دیدار بارسلونا با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد . اما آمار گلزنی سوارز در لالیگا به مراتب چشمگیر تر است . لوییس سوارز در جرین دیدار روز شنبه بارسلونا برابر کوردوبا نخستین هت تریک خود را برای بارسلونا به ثبت رساند و شمار گل های خود را در 19 بازی لالیگا به عدد 16 رساند . اسپورت اسپانیا از واژه " قاتل "سیری ناپذیر برای وی استفاده کرده است . میانگین گلزنی او در رقابت های لالیگا 0.84 گل در هر بازی بوده است .

 

پس از 20 دسامبر 2014 در بازی برابر این تیم آندلوسی ، سوارز دومین گلزن برتر بارسلونا در لالیگا می باشد . تنها گل های اعجوبه ی آرژانتینی از او بالاتر بوده است . مسی از آن تاریخ 24 گل به ثمر رسانده است و سوارز پس از او با 16 گل در رده دوم قرار دارد . نیمار نیز با 10 گل زده در جایگاه سوم پس از آنها قرار می گیرد .

 

او شروع سختی را با بارسلونا داست بطوری که در 5 دیدار ابتدایی حضورش برای بارسلونا گلی به ثمر نرساند . او در بازی ششم برابر آپوئل نیکوزیا قبرس موفق به گلزنی شد .

 

به هر حال سوارز بهترین نسخه ی خود را بازیافته است و آن هم در بهترین زمان ممکن در پایان فصل است که فتح جام ها با خطر مواجه است . سوارز در 10 بازی گذشته ( 8 بازی در لیگ و دو بازی در لیگ قهرمانان ) ده گل را برای بارسلونا به ثمر رسانده است ( 8 گل در لیگ و 2 گل در لیگ قهرمانان )

 

لوییس سوارز در ابتدای فصل 11 بازی را به دلیل محرومیت از دست داد و اگر این اتفاق رخ نمی داد او تقریبا 30 گل ، یعنی تعدادی مشابه با نیمار ( 33 ) ، برای بارسلونا به ثمر رسانده بود . البته او در دادن پاس گل در این فصل هم درخشیده است . او در مجموع 15 پاس گل داده است : 11 پاس گل در لالیگا ، 1 پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا و 3 پاس گل در کوپا دل ری

 

آمار گل های سوارز برای بارسلونا

 

لالیگا 26 بازی ، 16 گل ، میانگین 0.61 گل در هر بازی

چمپیونزلیگ 7 بازی ، 6 گل ، میانگین 0.85 گل در هر بازی

کوپا دل ری 5 بازی ، 2 گل ، میانگین 0.40 گل در هر بازی

مجموع 38 بازی ، 24 گل ، میانگین 0.63 گل در هر بازی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.