سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیروزی 4-0 در فصل 09-2008 تنها پیروزی بارسا برابر بایرن مونیخ

کد خبر : 33632  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394

اختصاصی / بدون شک مهم ترین دیدار مرحله ی نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را دو تیم بزرگ فوتبال اروپا یعنی بارسلونا و بایرن مونیخ به انجام خواهند رساند . دیدارهای این دو تیم همواره دیدنی بوده است .

بر اساس گزارشی از سایت ولوبا ،سایت هواداری بارسلونا ، اگر نگاهی به آمار رویارویی دو تیم بیاندازیم خواهیم دید که این آمار برای کاتالانها خوب نیست . این دو تیم سه بار در لیگ قهرمانان اروپا و یک بار در جام یوفا برابر یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل آن یک پیروزی ، دو تساوی و پنج شکست برای بارسلونا بوده است . شاید تلخ ترین آنها ، شکست 4-0 در آلمان و 3-0 در نیوکمپ در فصل 2013  باشد .

 

تنها پیروزی بارسلونا بدست سرمربی ای بدست آمد که روز چهارشنبه پا به نیوکمپ خواهد گذاشت : پپ گواردیولا

در آن سال دو تیم پس از اینکه 10 سال با یکدیگر رو برو نشده بودند برابر یکدیگر قرار گرفتند که بارسلونا موفق شد دیدار رفت را با نتیجه 4-0 با گل های مسی (2) ، هانری و اتوئو به سود خود خاتمه دهد و در دیدار برگشت نیز با گل سیدو کیتا به تساوی 1-1 دست پیدا کند و همین تساوی برای راهیابی به نیمه نهایی کافی بود .

 

این چهارشنبه دوباره دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ با یکدیگر روبرو خواهند شد و این نخستین تقابل لوییس انریکه و پپ گواردیولا خواهد بود . تعداد برد ها می تواند بیشتر  و یا تعداد شکست ها بیشتر شود . آیا تیم روی نوار پیروزی لوییس انریکه برای غلبه بر بایرن افول کرده  کافی می باشد ؟ و یا دانش پپ از بارسلونا می تواند برای بایرن مفید باشد ؟ احتمالا همه چیز با جزئیات کوچک مشخص خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.