پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنات ؛ بارسا بازیکنان بزرگی دارد

کد خبر : 33665  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394

اختصاصی بارسا نیوز | در ادامه صحبت های مدافع چپ تیم بایرن مونیخ با COPE قبل از دیدار با بارسلونا را باهم مورد بررسی قرار میدهیم.

 

مالکیت توپ؛ بارسا و بایرن مونیخ تیم هایی هستند که همیشه دوست دارند مالکیت توپ رو در اختیار داشته باشن،این یک مبارزه جذاب بین ما و بارسا میتونه باشه ما حتی میدانیم باید چگونه بدون توپ در مقابل بارسا بازی کنیم ما واقعا آماده هستیم.

 

لئو مسی؛ او بهترین بازیکن تاریخ است، از نظر من لئو غیر قابل توقف است بازی در مقابل مسی خیلی سخت است اما باید بگم که بارسا فقط مسی نیست بلکه نیمار و سوارز هم خیلی موثر و خطرناک هستند.

 

گواردیولا؛ او مانند هرکسی انگیزه زیادی در مقابل بارسا خواهد داشت،پپ میخواد که بایرن رو به فینال ببره در کشور آلمان گواردیولا بیشتر با من اسپانیایی و کاتالانی صحبت می کند.

 

صدمات در این فصل؛ ما بیشتر از هر تیمی در این فصل بدشانس بوده ایم و بازیکنان بزرگی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

 

جو در تیم ملی؛ در تیم ملی اسپانیا همه چیز فوق العاده است من خوشحالم که جز اون تیم هستم در تیم ملی اسپانیا بازیکنان بزرگی وجود دارد که باعث افتخار من است.

 

دکتر بایرن مونیخ؛ او یکی از بهترین دکتر های جهان بود و سال های زیادی در باشگاه بایرن مونیخ فعالیت داشته من نمیدانم که چه اتفاقاتی رخ داد که تصمیم به ترک باشگاه گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.