پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه : با پپ قرار گذاشته بودیم یکدیگر را در برلین ببینیم

کد خبر : 33690  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394

سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد پپ گواردیولا در بایرن مونیخ تمجید کرده است .

 

لوئیز انریکه اعتقاد دارد که سابقه نشستن روی نیمکت بارسلونا به گواردیولا در جریان بازی چهارشنبه شب دو تیم کمکی نمی کند.

 

انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت :" من باور دارم که بایرن مونیخ از زمانی که گواردیولا هدایت آن ها را بر عهده گرفته سبک بازی اش را یک مقدار تغییر داده است . او نکات مثبت را حفظ کرده و ایده های خودش را اضافه کرده است . من بایرن پپ را دوست دارم .  آن ها بدون شک یکی از بهترین تیم های اروپا هستند . ما به شکست دادن پپ فکر نمی کنیم بلکه به دنبال شکست بایرن مونیخ هستیم . فقط یکی از دو تیم می تواند به فینال برسد .

 

فکر می کنم پپ می داند ما فردا شب چگونه بازی خواهیم کرد . هر دو تیم به دنبال حفظ توپ هستند و باید ببینیم در موقع بازی کدام تیم شرایط بهتری دارد . من به آن ها احترام می گذارم ولی ما انگیزه زیادی داریم برای شکست آن ها داریم . پپ اکثر بازیکن های ما را به خوبی می شناسد ولی فکر نمی کنم این نکته تعیین کننده ای باشد . سرنوشت تیم صعود کننده را جزئیات مشخص می کند .

 

قطعا بازیکن های ما دوست دارند پپ را بار دیگر ببینند ولی همه می دانیم که خود بازی از دیدن پپ مهم تر است . در پایان بازی وقت صحبت با مربی سابق شان است .

 

با پپ قرار گذاشته بودیم که یکدیگر را در برلین ببینیم ولی حالا چنین اتفاقی رخ نمی دهد .

 

بایرن آنقدر بازیکن خوب دارد که بتواند با مصدومیت هایش کنار بیاید . با توجه به شناختی که از پپ دارم می دانم که ممکن است ما را با ترکیبش شگفت زده کند . سعی می کنیم با همان روشی که در بقیه بازی ها کار کردیم به میدان برویم . باید گل بزنیم و دروازه مان را بسته نگه داریم .

 

من  کلمه سه گانه را دوست دارم ولی می دانیم که در عرض چند روز وضعیت ممکن است عوض شود و هیچ جامی نبریم . چهار تیم می خواهند لیگ قهرمانان را ببرند . نباید فراموش کنیم که فصل هنوز تمام نشده است .

 

ما در خانه مقابل بایرن بازی می کنیم و این ما را قوی تر می کند . هواداران باید از ما حمایت کنند . می خواهم آن ها بیشتر از همیشه ما را تشویق کنند."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.