پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی در صدر جدول بهترین گلزن و بهترین پاسور گل لیگ قهرمانان

کد خبر : 33776  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

اختصاصی / لئو مسی با دو گلی که وارد دروازه ی بایرن مونیخ کرد شمار گل های این فصل خود را در لیگ قهرمانان اروپا به عدد 10 رساند و در صدر جدول برترین گلزنان ایستاد . مسی همچنین در حال حاضر و تنها پس از 24 ساعت دوباره عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را از آن خود کرد . او 77 گل زده در این رقابت ها در کارنامه دارد . مسی تنها بازیکنی است که موفق به کسب 4 دوره عنوان اقای گلی متوالی در  رقابت های لیگ قهرمانان شده است . گرد مولر نیز 4 بار عنوان آقای گلی را تصاحب کرده است اما این 4 بار بصورت پی در پی نبوده است .

همچنین او با ساخته و پرداخته کردن یک موقعیت گل برای نیمار جمع پاس های گل خود را در لیگ قهرمانان این فصل به عدد 5 رساند . وی اکنون در صدر جدول بهترین پاسور گل و بهترین گلزن رقابت ها قرار دارد با این تفاوت که او در صدر جدول پاس گل ها یک شریک بنام هررا از پورتو دارد .

مثلث تهاجمی بارسلونا تنها مثلث گلزن در میان 10 گلزن برتر این رقابت هاست . مسی ، نیمار و سوارز به ترتیب 10 ، 7 و 6 گل را زده اند . از مثلث رئال مادرید تنها رونالدو و بنزما در میان 10 گلزن برتر قرار دارند .

بازیکنان بارسلونا در جدول پاسور گل ها نیز در میان 5 نفر اول سه نماینده دارند . مسی و هررا مشترکا اول و آلوز ، اینیستا و کوکه بصورت مشترک دوم هستند .

 

1. مسی ( 5 پاس گل ) ( بارسلونا )

2.هررا ( 5 پاس گل ) ( پورتو  )

3. دنی آلوز ( 4 پاس گل ) ( بارسلونا )

4. اینیستا ( 4 پاس گل ) ( بارسلونا )

5.کوکه ( 4 پاس گل ) ( اتلتیکو مادرید  )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.