پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رکورد بازدید از بارسا نیوز شکست ( 18 اردبیهشت 94 )

کد خبر : 33861  |  زمان ارسال : جمعه 18 اردیبهشت 1394

پس از تغییرات بسیاری که در سال گذشته در سایت ایجاد شد شاهد رضایتمندی بیشتری از سوی هواداران بودیم . تمامی تلاش ما پس از تبدیل بارسا نیوز به سایت که پس از چند سال فعالیت در میهن بلاگ صورت پذیرفت , این بود که تفاوت تنها شامل قالب و امکانات سایت نشود و ما اولین گام ها را برای یک اتفاق نو برداشتیم .

 

ما در گذشته تنها به جمع آوری خبر از وب سایت های معتبر می پرداختیم و علت نیز نبود وقت و نویسنده ی کافی برای ترجمه ی خبر بود . اما پس از تبدیل بارسا نیوز به سایت سیاست های ما نیز برای انتشار خبر به مرور تغییر کرد .

 

هر چند در حال حاضر هم تعدادی خبر غیر اختصاصی در سایت منتشر میشود اما حال به جرات میتوانیم ادعا کنیم که بیش از 80 درصد از  خبرهایی که در سایت منتشر میشود توسط نویسندگان بارسا نیوز ترجمه شده و در اختیار شما قرار میگیرد .

 

در 8 ماه گذشته بازدید از سایت نیز هر چه به سمت انتشار خبرهای اختصاصی بیشتر رفته ایم به همان میزان نیز افزایش یافته است .

 

در طول دو سه سال گذشته بازدید از سایت به طور چشمگیریی افزایش داشته است و به طور میانگین در هر سال شاهد افزایش 30 الی 50 درصدی بازدید و 20 الی 30 درصدی بازدیدکننده بوده ایم .

 

این رشد از بازدید تنها نشان میدهد که هواداران بارسلونا روز به روز بیشتر ما را به عنوان یک مرجع برای اطلاع از اخبار تیم محبوبشان قبول میکنند .

 

دیروز اما اتفاقی افتاد که به ما نوید آینده ی بهتری را داد . بازدید از سایت برای اولین بار از مرز 200 هزار نیز فراتر رفت و این اتفاق 4 ماه پس از زمانی افتاد که ما در اطلاعیه ای از بازدید 100 هزارتایی سایت خبر دادیم .

 

دیروز و پس از پایان بازی بارسلونا و بایرن مونیخ شاهد حضور تعداد بسیار زیادی از هواداران برای پیگیری اخبار مربوط به این بازی در سایت بودیم که همزمان رکورد بازدید از سایت نیز زده شد که میتوانید در نمودار زیر مشاهده نمایید .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.