پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی : گواردیولا سبکی کامل به بارسا تزریق کرد

کد خبر : 34147  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394

اختصاصی/ژاوی در صحبت های اخیرش در مورد گواردیولا گفته که او هنوز عجیب و غریب است .

 

گواردیولا فعلا در بایرن مربی گری می کند اما در 4 سالی که در بارسا بود توانست 3 جام لالیگا و 2 جام چامپیونز را به ارمغان آورد . (در مجموع 14 جام گوناگون)

 

ژاوی نقش بسیار مهمی در تیکی تاکای گواردیولا داشت و خیلی زود بر تمام میدان مسلط شد . هافبک 35 ساله بارسا دوباره امروز با پپ روبرو می شود .

 

ژاوی در مصاحبه با آدیداس گفت : "پپ فوق العاده است و سبکی کامل به بارسا تزریق کرده . می توانم بگویم که او انقلابی در فوتبال ایجاد کرد و فعلا در مقابل ما ایستاده است ، این یک احساس عجیب و غریب است که در مقابل هم باشیم ."

 

در ادامه : "هر دو طرف (پپ و بارسا) هم دیگر را می شناسند . ما از فعالیت های گواردیولا با خبریم و اجازه مالکیت توپ به آن ها نمی دهیم و این باعث رنجشان شده . تلاش دو تیم برای در اختیار داشتن توپ ، باعث جذابیت بازی می شود ."

 

ژاوی در بازی سه شنبه اگر حضور داشته باشد صد و پنجاهمین بازی خود در لیگ قهرمانان را سپری کرده و این باعث خاص شدن حضورش در بازی می شود .

 

در آخر : "من خوش شانسم که در بارسا هستم و این حضور برای دستیابی به افتخارات بوده . این واقعا باورنکردنی است که بیشترین بازی در لیگ قهرمانان به اسم تو باشد ."

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.