پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز: رونالدو یا مسی؛ کفش طلا به کدامیک می رسد؟

کد خبر : 34375  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394

 کریستیانو رونالدو با زدن 42 گل در لالیگا، با دو گل اختلاف نسبت به لئو مسی در حال حاضر آقای گل لالیگا محسوب می شود.
 

شاید جنگ قهرمانی بین بارسلونا و رئال هفته گذشته پس از تساوی رئال مقابل والنسیا به نوعی پایان یافت و بارسا را باید قهرمان لالیگا بدانیم اما هنوز جنگ بر سر کفش طلای اروپا و آقای گلی لالیگا بین 2 فوق ستاره این دو تیم، رونالدو و مسی همچنان ادامه دارد.

 

 

رونالدو امشب مقابل حریفی به میدان خواهد رفت که بدترین آمار گلزنی را مقابلش به ثبت رسانده است. اسپانیول تیمی است که در لالیگا، کمترین گل را از رونالدو دریافت کرده است. اگر دیناموزاگرب، کروز آزول و سن لورنزو را که تنها یک بار رونالدو مقابلشان به میدان رفته و گلی هم به ثمر نرسانده، کنار بگذاریم، اسپانیولی ها با دریافت 4 گل در 11 بازی از رونالدو، بهترین آمار را در میان دیگر تیم های دنیا برابر رونالدو در اختیار دارند.

 

رئال امشب در زمین اسپانیول و در ورزشگاه POWER8 به میدان خواهد رفت. رونالدو یک بار در 12 سپتامبر 2009 و در روز افتتاحیه این ورزشگاه، در دقیقه 89 موفق شد گل سوم رئال مقابل اسپانیول را به ثمر برساند و تا به امروز دیگر در این امر توفیقی نداشته است.

 

در سوی دیگر، بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی امشب در ویسنته کالدرون نیاز به یک برد مقابل اتلتیکو دارد. لئو مسی 40 گله، در 4 بازی اخیر خود در ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو در امر گلزنی ناکام مانده اما اتلتیکو همواره شکاری خوب برای این فوق ستاره آرژانتینی بوده است.

 

او در سال جدید میلادی تاکنون 10 گل بیشتر از رونالدو به ثمر رسانده و امید دارد تا در دو هفته پایانی بتواند گوی سبقت را از رقیب همیشگی خود برباید. رونالدو اگر امسال بتواند آقای گل لالیگا شود، سومین عنوان آقای گلی خود و چهارمین کفش طلای اروپای خود را تصاحب خواهد کرد. رئال پس از اسپانیول، باید با ختافه در برنابئو دیدار کند و بارسلونا نیز دپورتیوو را در نوکمپ پیش رو خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.