پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرایف : نتایج مادرید مضحک و غیرقابل قبول است

کد خبر : 34580  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394

 یوهان کرایف، اسطوره بارسلونا گفت ناکامی های چند سال گذشته رئال مادرید در کسب عنوان قهرمانی لالیگا غیرقابل قبول و مضحک است.

 

به گزارش کاپ، یوهان کرایف، اسطوره باشگاه بارسلونا ناکامی های اخیر رئال مادرید در لالیگا را مضحک و غیرقابل قبول می داند. لوس بلانکوس، از فصل 08-2007 تنها یک بار موفق شده قهرمانی لالیگا را به دست آورد: آنها تنها یکبار در 7 سال گذشته قهرمانی لالیگا را به دست آورده اند و این مسئله مضحک است. از دست دادن قهرمانی یکبار اشکال ندارد، اما ناکامی در چندین فصل متوالی کاملا غیرقابل قبول است. در چند بازی اخیر، واقعا به این مسئله شک داشتم که آیا بازیکنان رئال دوست دارند همی تیمی هایشان گل بزنند یا خیر. این تفاوت میان بارسا و آنها است؛ تیمی که در آن همگان با همکاری هم، تلاش می کنند به گل برسند.

 

کرایف در ادامه پیرامون فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: فوتبال اسپانیا و ایتالیا بالاتر از سایر کشورهای اروپایی قرار دارد. تیم های انگلیسی باز هم در این فصل  ناکام ماندند و این نشان می دهد فوتبال فقط پول نیست. من بطور مشخص درباره دو تیم پاریس سنت ژرمن و من سیتی صحبت می کنم، تیم هایی که چندین برابر یووه هزینه کردند. احترام خاصی برای یووه فائل هستم. چندسال پیش آنها به سری B سقوط کردند اما دوبار موفق شدند خودشان را به سطح اول فوتبال اروپا برسانند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.