پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه کسی بهترین بازیکن فصل بارسلونا هست؟

کد خبر : 34591  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394

اختصاصی / سایت گل نگاهی می اندازد به بهترین های بلوگرانا که در حال تبدیل به یک فصل فوق العاده برای لوئیز انریکه هستند.


بارسلونا لالیگای 2014-2015 را قطعا برنده میشود ودر کورس برای یک سه گانه تاریخی باقی می ماند تا اینکه به رکورد فصل 2008-2009 پپ گواردیولا برسد.


لووئیز انریکه در روز یکشنبه پس از عبور از سد اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد.


بارسلونا در فینال کوپا دل ری روز 30 ماه می با اتلتیکو بیلبائو دیدار میکند قبل از این دیدار آنها در فینال چمپیونزلیگ روز 6  ماه ژوئن در یک بازی فوق العاده و فراتر از یک مسابقه در برلین به مصاف یوونتوس میروند.


آنها قصد دارند که تمامی عناوین ممکن را جارو کنند.


بازیکنان زیادی در این سه رقابت برای بارسلونا خوب بوده اند.


ولی سایت گل آنها را به کاندیداتوری سه نفر برای انتخاب بهترین بازیکن فصل بارسا کاهش داده است.


چه کسی سزاوار و شایسه این عنوان هست؟

 

 

لیونل مسی : لئو پس از یک نا امیدی نسبی در 2013-2014 زمانی که او از از نظر فیزیکی در شرایط بدی بود  بارسا تمام افتخارات رو از دست داد ولی او در این فصل فوق العاده از فوتبال لذت برده است .


مصدومیت های لیونل مسی باعث افت او شدند ولی او به بهترین حالت خود برگشت و گل های فراوانی برای بارسلونا به ثمر رساند گرچه او در تیم لوئیز انریکه در نقش یک بازیساز ظاهر شد.

 

با کمک فیزیکی بیشتری با حضور ایوان راکیتیچ در خط هافبک و همینطور بازی روبه جلوی فوق العاده از نیمار و سوارز، این مهاجم 27 ساله میتواند به هر سه جام دست یابد.
با وجو اینکه هنوز سه بازی تا پایان فصل مانده ولی لئو آمار خیره کننده ای داشته است.او در 54 بار حضور در زمین 54 گل به ثمر رسانده و 30 پاس گل برای هم تیمی های خود مهیا کرده است.

 

 

جرارد پیکه : او قبل از شروع این فصل در طی فصول گذشته با نتقادات زیادی روبه رو شده بود،ولی در این فصل زیر نظر انریکه دوباره همان شرایط آرمانی خود را پیدا کرده است.
ایم مدافع 28 ساله قبل از آغاز فصل دیگر خود را جزو بهترین مدافعان دنیا نمی دانست،و همچنین در اوایل فصل مشکلاتی با لئیز انریکه داشت در نتیجه او برای سه بازی متوالی در ترکیب اصلی انریکه قرار نگرفت.


از آن زمان او بازی های زیاد و خوبی برای بارسلونا انجام داده است و به نظر در بهترین فرم خود قرار دارد و میتوان او را در کنار کاپیتان سابق بارسلونا"کارلوس پویول" طی سالهای 2008-2012 مورد تمجید و ستایش قرار داد.

 

 

لوئیز سوارز : شروع فصل برای او در بارسلونا تا اواخر ماه اکتبر به طول انجامید، او در جام جهانی کیلینی را گاز گرفت و پس از ان 4 ماه از فعالیت در فوتبال محروم شد.


اما لوئیزیتو در این زمان از دست رفته خود را بازسازی کرد.او در اوایل برای هم تیمی هایش خلق موقعیت میکرد ولی به تازگی به یک ثبات دست یافته و گل های مرگ باری به ثمر می رساند
یک فصل دیدنی و جذاب برای لوئیز سوارز شاهد بوده ایم.این مهاجم 28 ساله 24 گل به ثمر رسانده و در 20 گل دیگر نقش سازنده داشته است.

 

گرچه او اوایل فصل را از دست داد ولی به تندی خود را با تیم هماهنگ نمود به طور قابل توجهی اشتیاق او،رقابت گستره و در عین حال خستگی ناپذیر و کار بسیار عالی در قلب خط حمله و فضاسازی برای مسی، کمک به نیمار دیگر بازیکن خط حمله و حرکت رو به جلوی فوق العاده او باعث شده که او در این لیست نهایی گنجانده شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.