پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو:مسی بالاتر از رونالدو شایسته توپ طلاست

کد خبر : 34601  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394

اختصاصی بارسانیوز: رئیس بارسلونا ادعا میکند که آرژانتین باید از سال 2007 هفت بار جوایز معتبر را برنده میشد نه چهار بار!
رئیس بارسلونا:جوزپ بارتومئو اظهار میکند که لیونل مسی شایسته دریافت توپ طلا بوده است هر زمانی که او نامزد دریافت توپ طلا بوده است
مهاجم آرژانتینی در دو سال گذشته مغلوب رقیب مادریدی خود "رونالدو"شده و از سال 2007 که نامزد دریافت توپ طلا شده 4 بار این عنوان را مال خود کرده است
با این حال ستاره آرژانتینی با عملکرد فوق العاده خود در سال 2015 در دریافت آرائ مبنی بر دریافت توپ طلای پنجم در نظرسنجی ها موفق بوده است چیزی که بارتمئو فکر میکند این اتفاق باید سالهای پیش هم اتفاق می افتاد.
"مسی بهترین است"رئیس کاتالان ها به rac1 گفت:دیگر بازیکنان ممکن است موفق به کسب توپ طلا شده باشند ولی از زمانی که مسی برای بارسلونا بازی کرده شایسته تر از همه آنها برای دریافت این جایزه بوده است.
رابطه مسی و لوئیز انریکه در ماه ژانویه شکراب شده بود ولی بارتمئو اظهار می کند که رابطه آنها هم اکنون فوق العاده است و همچنین سرمربی تیم نیوکمپ را به خاطر دستاوردهایش مورد تمجید قرار داد.
"رابطه مسی و انریکه 10 از 10 هست"او همچنین افزود:ما و بازیکنان تیم با انریکه خوشحال هستیم.در حال حاظر آنها احساس قوی بودن رو دارند و ما منتظر به پایان رسیدن فصل هستیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.